Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Податкова накладна за щоденними підсумками операцій

20.07.2017

Який порядок зазначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД у податковій накладній, складеній за щоденними підсумками операцій, на постачання товарів/послуг за готівку неплатникам податку? Чи передбачено відповідальність у разі неправильного визначення коду товару в податкових накладних, складених за щоденними підсумками операцій, виписаних на неплатника ПДВ?

Пунктом 201.1 ст. 201 Податкового кодексу встановлено обов’язок платника податку на дату виникнення податкових зобов’язань скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у визначений Податковим кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках визначені підпунктами «а» — «і» п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу обов’язкові реквізити, зокрема код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг — код послуги згідно з ДКПП.

Згідно з пп. 2 п. 16 Порядку № 1307 у разі постачання товару заповнюється графа 3.1 «код товару згідно з УКТ ЗЕД», послуги — графа 3.3 «код послуги згідно з ДКПП» податкової накладної.

Платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, увезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з ДКПП неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

Пунктом 201.4 ст. 201 Податкового кодексу передбачено, що податкова накладна за щоденними підсумками операцій (якщо таку накладну не було оформлено на ці операції) складається у разі:

    здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/РРО або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);

    виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), за винятком тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;

    надання платнику податку касових чеків, які містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника).

Згідно з п. 8 та п. 12 Порядку № 1307 у верхній лівій частині податкової накладної, яка складається за щоденними підсумками операцій, проставляється відповідна позначка «X» та зазначається тип причини «11», у рядку «Особа (платник податку) — покупець» зазначається «Неплатник», а у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» проставляється умовний ІПН «100000000000».

Відповідно до постанови № 199 фіскальний звітний чек (Z-звіт) містить підсумки розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги) за кожним запрограмованим кодом товару (послуги) із зазначенням його найменування, реалізованої кількості.

Таким чином, при складанні податкової накладної за щоденним підсумком операцій реквізит «Код товару згідно з УКТ ЗЕД» (графа 3.1) підлягає обов’язковому заповненню. При цьому, оскільки касові чеки містять інформацію про асортимент товарів, реалізованих покупцям, платник податку має можливість згрупувати в такій податковій накладній товари за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД.

Довідково

Кількість найменувань поставлених товарів у одній податковій накладній не може перевищувати 9 999 позицій.

Відповідальність платників за порушення строків реєстрації податкової накладної в ЄРПН та допущення помилок при зазначенні обов’язкових реквізитів податкової накладної передбачено ст. 120 Податкового кодексу.

При цьому, до 31.12.2017 р. не застосовуються штрафні санкції, передбачені п. 1201.3 Кодексу, за помилки, допущені в податковій накладній під час зазначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та/або коду послуги згідно з ДКПП.

Джерело: http://www.visnuk.com.ua/ru/faq/quest...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
03.09.2025
Який термін дії колективного договору
Після закінчення строку чинності колективний договір продовжує діяти до того часу, поки сторони не укладуть новий або не переглянуть чинний, якщо інше не передбачено самим договором. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Відпустки, святкові та вихідні дні у воєнний період: що прописати в колектив...
03.09.2025
Паперовий чи електронний: який ВОД повинен мати військовозобов’язаний працівник
У період мобілізації громадяни України чоловічої статі віком від 18 до 60 років зобов’язані мати при собі військово-обліковий документ. Чи є різниця між паперовою та електронною формою ВОД? Більше за темою: Медикині: нові правила військового обліку Заповнюємо нову форму списків персонального...
03.09.2025
Роботодавець не зробив запис у трудовій книжці про перейменування підприємства: які наслідки
Негативні наслідки за формальну неправильність оформлення документів не повинні покладатися на працівника. Відсутність запису про перейменування підприємства не повинна позбавляти права на зарахування стажу та призначення пенсії за віком. Більше за темою: Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оф...
Кращі матеріали