Рубрика:
Рубрики розділу:
Інвентаризація на підприємстві: потрібен професійний підхід, а інакше в ній немає сенсу
Про що ця стаття? Вивчивши полеміку бухгалтерів на форумах і в соцмережах, автор доходить висновку: багато колег уважають, що без інвентаризації можна обійтися. Розглянемо, чи так це насправді та до яких наслідків на практиці (не віртуальних!) може призвести відмова від проведення фактичної (не форм...
Анастасія Шевченко
22.10.2020 485 0 0
Яка відповідальність передбачена за непроведення річної інвентаризації
Чи так обов’язково проводити інвентаризацію перед складанням річної фінансової звітності? Чи встановлена відповідальність за її непроведення? Якщо так, то хто та як може покарати підприємство? Інвентаризація-2022 у період воєнного стану Інвентаризація: річна й не тільки Відповідальність Чи т...
22.10.2020 1018 0 1
Чи може орган ДПС вимагати проведення інвентаризації на підприємстві
Під час документальної перевірки підприємства представники податкового органу вимагали від нас проведення інвентаризації. Наскільки правомірною є така вимога, чим установлена? Інвентаризація: річна й не тільки Запитання – відповіді Під час документальної перевірки підприємства представники по...
22.10.2020 417 0 0
Чи потрібно проводити інвентаризацію при зміні бухгалтера
Ситуація. З підприємства звільняється бухгалтер, який також за сумісництвом виконував обов’язки касира. Запитання. Чи обов’язково проводити інвентаризацію в такому випадку? Коротка відповідь. Бухгалтер не є матеріально відповідальною особою, тому проводити позапланову інвентаризацію ...
22.10.2020 276 0 0
Облікові наслідки інвентаризації
Чим корисна ця стаття. У зручній табличній формі наведено інформацію про відображення в бухгалтерському та податковому обліку результатів інвентаризації таких активів, як: основні засоби та нематеріальні активи; запаси та незавершене виробництво; каса. Інвентаризація: річна й не тільки Чим кор...
22.10.2020 710 0 1
Строки проведення інвентаризації
Стаття-підказка: у зручній табличній формі наведено строки проведення інвентаризації для різних активів. Інвентаризація: річна й не тільки Стаття-підказка: у зручній табличній формі наведено строки проведення інвентаризації для різних активів. Нагадаємо, що обов’язкова інвентаризація перед скл...
21.10.2020 10678 0 1
Відкриваємо офіс: пам’ятка cуб’єкта господарювання
Як великим компаніям, так і підприємствам із невеликим штатом співробітників важко вести діяльність без офісного приміщення. Якщо в суб’єкта господарювання (далі – СГ) немає у власності приміщення, яке може служити офісом, йому треба взяти в користування таке приміщення. Якщо офіс переда...
20.10.2020 317 0 0
Оренда офісу: облік витрат орендаря
Далеко не завжди в підприємства є можливість і бажання придбати власну будівлю або приміщення для офісу. Тому орендований офіс – це звичайне явище. У консультації розповімо, які витрати найчастіше виникають в орендаря у випадку користування офісом за договором операційної оренди та як такі вит...
20.10.2020 1010 0 2
Облік витрат на благоустрій офісу
Безумовно, приємне враження повинен справляти не тільки офіс підприємства, але й прилегла до нього територія. У консультації розповімо, як відобразити в обліку операції з благоустрою території, що прилягає як до власного, так і до орендованого офісу. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів...
20.10.2020 713 0 0
Охоронна сигналізація та відеоспостереження: облік
Кожне підприємство хоче зберегти своє майно. Для цього можна встановити спеціальне обладнання, уклавши договір на його монтаж. Як ураховувати витрати на охоронну систему офісу, ви дізнаєтеся із цієї консультації. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів Кожне підприємство хоче зберегти своє...
20.10.2020 490 0 1
Канцтовари та інші офісні предмети: правила обліку
Незважаючи на перехід на електронний документообіг, папір, ручки, степлери, папки та інші канцтовари, як і раніше, використовуються в роботі офісу. До того ж, і для комп’ютерного обладнання доводиться купувати витратні матеріали (наприклад, картриджі для принтерів). Як вести облік таких офісни...
20.10.2020 876 0 2
Облік офісного софту
У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай користуються співробітники офісу. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай кори...
20.10.2020 3155 2 5
Облік витрат на експлуатацію офісного автомобіля
У будь-якого мало-мальськи солідного офісу обов’язково є автомобіль, а іноді й декілька. Потрапити в офіс вони могли різними шляхами. Можливо, одні купили, інші – орендували. Але всі автомобілі потребують витрат на свою експлуатацію, причому чималих. Деякі із цих витрат, із точки зору бу...
20.10.2020 353 0 0
Організація харчування працівників
У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Загальні положення Порядок ...
20.10.2020 319 0 0
Навчання та підвищення кваліфікації офісних працівників
У консультації розглянемо особливості організації та обліку витрат на навчання працівників, у тому числі навчання у виші, підвищення кваліфікації, навчання на курсах англійської мови, курсах МСФЗ. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розглянемо особливості організації та ...
20.10.2020 2150 0 3
Доставка співробітників до офісу і назад: облікові нюанси
Роботодавці, чиї офісні приміщення розташовані в місцях, куди дістатися не так легко, уже давно пропонують своїм співробітникам своєрідний бонус: безплатне перевезення з дому на роботу та з роботи додому. Навесні поточного року – під час жорсткого карантину – цей бонус перетворився в нео...
19.10.2020 1967 0 2
Облік офісних основних засобів
Навіть маленький офіс зазвичай має у своєму розпорядженні необхідний мінімум меблів і комп’ютерної техніки, які потрібно враховувати та контролювати. А великі сучасні офіси немислимі без автомобілів, кондиціонерів, бойлерів, мікрохвильових печей та іншої техніки, яка призначена зробити умови п...
18.10.2020 6291 0 7
Інвентаризація розрахунків за податками та зборами
У ході річної інвентаризації перевіряється також правильність розрахунків із бюджетом, адже згідно з Положенням № 879 інвентаризації підлягають усі активи та зобов’язання. У консультації розповімо, як провести таке звіряння та що робити, якщо за її результатами виникли розбіжності з даними под...
13.10.2020 479 0 1
Інвентаризація в роздрібній торгівлі
У консультації розглянемо, які документи оформляють під час інвентаризації в роздробі, як застосувати колективну (бригадну) відповідальність у роздрібній торгівлі, а також відобразити результати інвентаризації в податковому та бухгалтерському обліку. Інвентаризація-2020: організація, оформлення, обл...
13.10.2020 327 0 1
Інвентаризація каси
Незважаючи на жорсткий фінмоніторинг операцій із готівкою, багато підприємств не відмовляються від готівкових розрахунків. А для торговельних підприємств готівкова виручка – основне джерело доходу. Гроші, як і будь-який інший актив підприємства, вимагають контролю. Для цього проводиться інвент...
13.10.2020 737 0 3