Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

В Україні запускають електронний чек: що важливо знати

01.10.2018 860 1 1

В Україні в тестовому режимі запустили нову форму звітності.

Підприємці зможуть не користуватися стаціонарним касовим апаратом (PPO), а здійснювати розрахункові операції онлайн.

Нова система, яка називається E-Receipt, передбачає онлайн-реєстрацію будь-яких пристроїв - комп'ютерів, планшетів, смартфонів - без подачі в контролюючі органи документів в паперовому вигляді. При цьому підключення - безкоштовне.

Електронний чек буде генеруватися, реєструватися в системі ДФС і доповнюватися QR-кодом. Після цього він передається на зареєстроване персональний пристрій - комп'ютер, телефон або планшет.

Для чого робиться?

Це ідея Кабміну, яку затвердили в червні цього року. Уряд розраховує взяти під контроль фінансові обороти. Це дозволить здійснити детінізацію і залучити в бюджет додатково 27 млрд грн.

Які ризики?

Очевидно, що це стане додатковою проблемою для тих, хто, з тих чи інших причин, приховує реальні обороти. Наприклад, продаючи 10 футболок, проводить через касовий апарат тільки п'ять. Малий і середній бізнес останнім часом винужени так робити, оскільки не витримують збільшеного податкового навантаження через підвищення мінімальних зарплат і, одночасно, зниження купівельної спроможності. З іншого боку, тим, хто вимушений був витрачатися на покупку і обслуговування касових апаратів, нова система спрощує життя і економить кошти.

Що споживачам?

Чеки використовуються часто для того, щоб повернути товар через його низьку якість або ж тому, що він просто не підійшов. Нова система має предбачає таку можливість. За адресою cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check можна знайти потрібний чек.

http://newsoboz.org

Коментарі до матеріалу

Відсортовано: по часу за популярністю

Всього коментарів 1

Кращі матеріали