Хочете стати держреєстратором в сільраді - здайте тест
Особи, які мають намір працювати державними реєстраторами у виконавчих органах сільських, селищних та міських рад, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях (крім випадків переведення на відповідні посади осіб, які на момент переведення здійснювали функції державного реєстратора), а також за трудовими договорами із акредитованими суб'єктами державної реєстрації, матимуть здати тест з визначення професійної компетентності.
Це передбачено постановою Кабміну від 6 лютого № 78 про поширення на цих осіб експериментального проекту з організації визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Експеримент передбачає організацію Мін'юстом раз на місяць автоматизованого анонімного тестування, яке передбачає для кожної особи індивідуальну підбірку шляхом генерування у довільній формі 100 тестових завдань. Тестові завдання розробляються Мін'юстом. Зразок тестових завдань розміщується на сайті Міністерства. Загальний час проведення автоматизованого анонімного тестування становить дві години. Оцінювання результатів автоматизованого анонімного тестування здійснюється системою.
Особи, які правильно відповіли на 75 % тестових завдань, вважаються такими, що успішно пройшли автоматизоване анонімне тестування. Таким особам видається сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації, зразок та опис якого затверджується Мін'юстом.
Особи, які не пройшли автоматизованого анонімного тестування, можуть повторно звернутися до Мін'юсту та пройти його у будь-який час.
http://minjust.gov.ua
Коментарі до матеріалу