Затверджено порядок ведення ліцензійного реєстру підприємців
В Україні відкриють дані щодо підприємців, які мають право провадити ліцензовану господарську діяльність. Інформація зберігатиметься 75 років.
Це передбачено проектом постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку формування і ведення ліцензійного реєстру». Документ напередодні на засіданні затвердив Уряд.
Постанова передбачає порядок формування ліцензійного реєстру та перелік відомостей, що він має містити.
Зокрема це:
- для юридичної особи - повне найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, місцезнаходження, номер телефону, електронна адреса;
- для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім’я, по батькові, місцезнаходження (адреса місця проживання, за якою здійснюється зв’язок з фізичною особою - підприємцем), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта, ким і коли виданий, номер телефону, електронна адреса;
- вид господарської діяльності;
- підставу прийняття, дату прийняття і номер рішення про видачу ліцензії;
- строк дії ліцензії;
- місце провадження ліцензіатом виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;
- прізвище, ім’я, по батькові посадової особи, що внесла запис до ліцензійного реєстру та інші відомості.
Постанова передбачає, що відомості, що містяться в ліцензійному реєстрі, є відкритими та загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних).
Програмне забезпечення ліцензійного реєстру забезпечує зберігання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців протягом 75 років з дати внесення запису про анулювання ліцензії. Потім ця інформація підлягає знищенню.
У пояснювальній записці зазначається,що постанова стане «ще одним кроком у зменшенні корупційних ризиків, переведенні спілкування влади та бізнесу в електронний
формат, збільшенні корисної інформації для споживачів».
www.kmu.gov.ua
Коментарі до матеріалу