Експорт агропродукції розвиватиметься згідно з прийнятою стратегією
Уряд схвалив Стратегію розвитку експорту продукції сільського господарства, харчової та переробної промисловості України до 2026 року та затвердив план завдань та заходів з її реалізації.
Відповідне урядове розпорядження № 588-р було прийнято на засіданні 10 липня 2019 року.
Мета Стратегії - визначення довгострокової державної політики, спрямованої на забезпечення стабільного нарощування обсягів експорту продукції (товарів, послуг, технологій) вітчизняного сільського господарства, харчової та переробної промисловості.
Стратегія націлена на підвищення конкурентоспроможності продукції та розширення товарної номенклатури експорту; диверсифікацію ринків збуту, підтримку і розвиток існуючих ринків; просування українського бренду та інформаційно-аналітичне забезпечення експорту продукції сільського господарства, харчової та переробної промисловості.
Стратегію заплановано реалізовувати через:
- впровадження інструментів оцінки експортного потенціалу за основними видами продукції сільського господарства, харчової та переробної промисловості;
- посилення взаємодії Мінагрополітики з галузевими асоціаціями щодо розвитку торговельних відносин України у зазначеній галузі;
- впровадження політики якості сільськогосподарської продукції у сферах стандартів продукції, вимог щодо виробництва та схем якості відповідно до Угоди про асоціацію;
- удосконалення санітарних і фітосанітарних заходів у сфері безпечності продукції;
- стимулювання використання інноваційних підходів і технологічних рішень під час виробництва продукції харчової та переробної промисловості;
- гармонізацію національного законодавства з європейськими вимогами щодо походження водних біоресурсів;
- забезпечення підтримки вітчизняних експортерів сільськогосподарської продукції та продукції харчової та переробної промисловості з урахуванням міжнародних зобов'язань України у СОТ;
- посилення інституційної спроможності представлення та захисту інтересів вітчизняних виробників та експортерів на світовому ринку з урахуванням передового досвіду;
- ініціювання торговельних місій, переговорів щодо поліпшення умов доступу на ринки країн і регіонів;
- забезпечення інформаційної підтримки сільськогосподарських товаровиробників і переробників шляхом надання доступу до оперативної інформації про попит на зовнішньому ринку, умови та процедури доступу до нього, зокрема нормативно-правове регулювання, митні процедури, стандарти та технічні регламенти;
- підвищення рівня обізнаності виробників щодо ринкових тенденцій, споживчих уподобань, технологій виробництва, вирощування, зберігання, переробки, транспортування харчових продуктів, невластивих для українського ринку, але популярних та дефіцитних на ринку інших країн.
Розпорядженням затверджено план заходів з реалізації зазначеної Стратегії.
www.kmu.gov.ua
Коментарі до матеріалу