Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Що зміниться в порядку застосування РРО та КОРО

18.10.2018 3117 0 1



Із 1 жовтня 2018 року набув чинності наказ Мінфіну від 20.09.18 р. № 773, яким унесено зміни до наказу Мінфіну від 14.06.16 р. № 547, а саме до порядків реєстрації та застосування РРО, реєстрації та ведення розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), а також порядку опломбування РРО.

Головною зміною є те, що ДФС створить реєстр екземплярів РРО та реєстр центрів сервісного обслуговування (далі – ЦСО), які міститимуть всю необхідну інформацію про РРО. Це дасть можливість власникам РРО реєструвати їх за один день, подавши лише заяву за спрощеною формою. Але це стане можливим лише після набрання чинності нормативно-правовим актом Мінфіну про затвердження порядків ведення вказаних реєстрів. Запровадження електронного обміну документами між виробниками (постачальниками РРО), суб’єктами господарювання (далі – СГ) – користувачами РРО, ЦСО та контролюючими органами значно спростить реєстраційну процедуру.

Наказ скасовує також вимогу вклеювати звітні чеки в КОРО наприкінці кожного дня, тож СГ може повністю перейти на електронний облік розрахункових операцій, але при цьому має зберігати щоденні фіскальні звітні чеки (щоденні Z-звіти) в електронній формі протягом строку, визначеного п. 44.3 Податкового кодексу.

Також СГ можуть взагалі не використовувати КОРО, але в разі повної відмови від КОРО у ситуаціях, коли раптово зламається РРО або не буде електроенергії, їм доведеться припинити продаж або надання послуг до відновлення роботи РРО.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали