Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Послуги, що нададуть у Центрі обслуговування платників

Редакція

15.08.2017 158 0 0

Відповідно до абзацу першого п. 1 Примірного положення про Центр обслуговування платників, затвердженого наказом ДФС України від 20.05.2016 №458 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників» (далі – Положення), Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) створюється в органах Державної фіскальної служби України з метою виконання вимог Закону України від 06 вересня 2012 року №5203-VI «Про адміністративні послуги» та надання послуг і сервісів фізичним та юридичним особам, які звертаються за отриманням таких послуг (далі – суб’єкти звернень).

ЦОП – постійно діючий робочий орган ДФС, в якому надаються послуги структурними підрозділами ГУ ДФС, ДПІ та працівниками відділень, відповідальними згідно з функціональними обов’язками за надання адміністративних послуг, консультацій, прийняття звітності, вхідної кореспонденції та видачу ключів електронного цифрового підпису (абзац третій п. 1 Положення).

Пунктом 2 Положення визначено перелік послуг, які надаються суб’єктам звернень у ЦОП:

- адміністративні послуги;

- прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;

- приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;

- приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб’єктам звернень після зчитування відповідних даних);

- усні консультації;

- видача ключів електронного цифрового підпису;

- доступ до електронних сервісів;

- доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;

- попередній запис громадян на особистий прийом;

- супутні послуги.

Пунктом 3 Положення передбачено, що структурні підрозділи територіальних органів ДФС залучені до роботи в ЦОП та відповідальні за надання послуг:

- обслуговування платників;

- податків і зборів з юридичних осіб;

- податків і зборів з фізичних осіб;

- погашення боргу;

- аудиту або підрозділ (спеціаліст), за яким закріплено функцію контролю за достовірністю декларування валютних цінностей, що знаходяться за кордоном і належать суб’єктам господарювання України;

- моніторингу доходів та обліково-звітних систем;

- матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури;

- контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів;

- Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС.

Водночас п. 8 Положення визначає порядок надання супутніх послуг у ЦОП, а саме:

- у приміщеннях ЦОП можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо);

- забороняється надання платних супутніх послуг органом ДФС у ЦОП;

- до супутніх послуг не належать надання консультацій, інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, та надання допомоги в їх заповненні;

- бланки декларації про майновий стан і доходи, а також бланки заяв та інших документів (надруковані типографським способом або роздруковані на принтері в ЦОП), необхідні для звернення щодо надання адміністративних послуг, мають безоплатно надаватись платникам в ЦОП.

Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали