Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ТОВ можна буде зареєструвати онлайн, без участі держреєстратора – розпочинаємо бета-тестування послуги

18.07.2022

Вже більше року українським підприємцям доступна послуга автоматичної реєстрації ФОП, яка користується неабиякою популярністю. Це й не дивно, адже автоматичні послуги не тільки зручні для людей, але і допомагають зекономити час. Тому наступний логічний крок – автоматизація реєстрації ТОВ для фізичних осіб.

«Ми віримо в Україну, як країну підприємців, та робимо все, щоб максимально спростити комунікацію бізнесу з державою. Всі державні послуги мають бути простими, швидкими та людяними. Саме тому нами разом із ДП «Національні інформаційні системи» та Міністерством цифрової трансформації розроблено процедуру реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю у автоматичному режимі без участі держреєстратора. Тобто, людина авторизується та подає заявку про відкриття ТОВ через портал Дія. Після цього ця заявка в автоматичному режимі передається для проведення держреєстрації ТОВ. Тобто, уся перевірка даних проходитиме у реєстрах без участі людей», – зазначає заступник Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Орлов.

Наразі розпочато бета-тестування цієї послуги. Якщо ви готові взяти участь у бета-тестуванні — переходьте за посиланням: https://t.me/betatestTOV

Скористатися послугою зможуть громадяни України від 18 років, які мають податковий номер та УНЗР.

Механізм автоматизованої реєстрації ТОВ спрямований на зменшення адміністративного навантаження, що, у свою чергу, надасть низку позитивних переваг. А саме:

  • зменшиться час на отримання такої послуги, оскільки не буде потреби зайвий раз звертатися до державних органів;
  • буде усунено суб’єктивний фактор під час державної реєстрації і, як наслідок, зменшиться кількість необґрунтованих відмов у державній реєстрації;
  • скоротиться тривалість реєстраційної процедури;
  • буде усунено корупційні складові, які можуть виникати при зверненні до державних органів для надання такої послуги у звичайному режимі;
  • зменшаться черги та кількість осіб, які фізично відвідують суб’єктів надання адмінпослуг.

«Автоматизація процедури відкриття ТОВ – це ще один крок, аби Україна стала країною підприємців. Допомагаючи розвиватись бізнесу, ми розвиваємо Україну», – додав заступник Міністр юстиції.

https://www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали