Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Новий сервіс – в Електронному кабінеті

02.04.2019 177 0 0


З метою забезпечення зручності платників податків з 1 березня 2019 року ДФС запроваджено в тестовому режимі новий електронний сервіс. У рамках нового електронного сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС:

  • облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є заявою для реєстрації  у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
  • заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
  • надати  копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру;
  • повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків;
  • обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення  про результати обробки  Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601), повідомлення про результати обробки  Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).

Звертаю увагу, що подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін на своїх дітей - малолітніх осіб (до 14 років) в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

http://tr.sfs.gov.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали