Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як скористатися спрощеною процедурою реєстрації РРО

06.05.2019 146 0 0

Тепер реєстрація РРО здійснюється на підставі однієї заяви, без додатків.

Це стало можливим за рахунок запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби, що прямо передбачено наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій».

Заява подається через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

В меню «Введення звітності» необхідно обрати потрібну форму заяви заповнити її, підписати та надіслати.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформація про результати розгляду заяви буде надіслана в електронному вигляді у другій квитанції. Відправлену заяву можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи».

Важливо - до початку реєстрації РРО необхідно надіслати (подати) до контролюючого органу Повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП, у якому слід надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО. Повідомлення також можна подати з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів через приватну частину Електронного кабінету.

Переглянути інформацію про реєстри екземплярів РРО та реєстри ЦСО можна в Електронному кабінеті у розділі «Реєстри».

http://officevp.sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали