Зміни в законодавстві з 20 по 24 вересня 2021 року
Важливі роз'яснення держорганів на 24 вересня 2021 року
Документи, що набрали чинності з 20 по 24 вересня 2021 року
Законопроект, який встановлює відповідальність за підробку документів, що стосуються проведення профілактичних щеплень, передбачає:
Документом передбачається законодавче врегулювання взаємовідносин працівників та роботодавців у випадку, коли неможливо заздалегідь визначити види, обсяги та періоди виконання тієї чи іншої роботи, зокрема роботи фрілансерів.
Так, документом пропонується введення нової особливої форми трудового договору – трудового договору з нефіксованим робочим часом. Відповідно до умов такого договору його сторони, за домовленістю, можуть визначати необхідність та час залучення працівника до роботи, її обсяг та режим виконання. При цьому оплата праці відбувається виключно за той час, коли робота фактично виконується.
Законопроектом пропонуються наступні ключові кроки до дерегуляції трудових відносин:
Законопроектом створюються умови не тільки для ефективного захисту прав споживачів, але і для ведення бізнесу на основі чесної конкуренції між продавцями офлайн та онлайн.
Так, пропонується надати Держпродспоживслужбі право звертатися до провайдера інтернет-послуг щодо обмеження доступу до вебсайту (частини вебсайту, програмного забезпечення) продавця, який не надав достовірну інформацію на цьому вебсайті про своє найменування, місцезнаходження, зобов’язавши при цьому Держпродспоживслужбу звернутись до провайдера щодо відновлення такого доступу, при виконанні суб’єктом господарювання вимог закону.
Пропонують установити, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подають до податкової за місцем обліку роботодавця як платника ЄСВ до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу.
Що змінюється:
Мінфін на своєму сайті опублікував нові зразки структури власності (прямий та непрямий вплив, а також опосередковане володіння). Оприлюднені Мінфіном зразки заповнення відрізняються від попередньої редакції. Зверніть увагу, наведено зразок для підприємства, в якому відсутній кінцевий бенефіціар.
Зміни зазнали два розділи:
В умовах нових обмежень підприємцям пропонується кілька варіантів роботи:
Уже з першого жовтня електронні лікарняні повністю замінять своїх паперових попередників. Упродовж наступних двох тижнів інформаційні системи, протоколи обміну даними і правила створення медичних висновків доопрацюють – аби врахувати помилки і нюанси, до яких виникали питання у лікарів, працівників і роботодавців під час тестового періоду.
Тож у жовтні деякі норми, що діють зараз, будуть модернізовані. Наприклад, зміниться термін формування медвисновку і номер е-лікарняного.
Публікуємо відповіді ФССУ на найпоширеніші із запитань на Uteka.
Згідно з п.2 ст.23 Закону №1105-XIV застраховані особи, які в період отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності порушують режим, встановлений для них лікарем, або не з’являються без поважних причин у призначений строк на медичний огляд, у тому числі на лікарсько-консультативну комісію (ЛКК) чи медико-соціальну експертну комісію (МСЕК), втрачають право на цю допомогу з дня допущення порушення на строк, що встановлюється рішенням органу, який призначає допомогу по тимчасовій непрацездатності.
Технічні вимоги, яких необхідно дотримуватись при скануванні трудових книжок працівників:
Пунктом 44.3 ст. 44 ПКУ визначено, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 ПКУ, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом визначених законодавством термінів, але не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст.ст. 39 та 39 прим. 2 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності та документів, пов’язаних з виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, – не менш як 1095 днів з дня здійснення відповідної господарської операції (для відповідних дозвільних документів – не менш як 1095 днів з дня завершення терміну їх дії).
Передбачені п. 44.3 ст. 44 ПКУ терміни зберігання документів продовжуються на період зупинення відліку строку давності у випадках, передбачених п. 102.3 ст. 102 ПКУ.