Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Великому бізнесу презентували концепцію реформування Центрального офісу з обслуговування великих платників

Голова ДФС Роман Насіров та в.о. начальника Центрального офісу Євген Бамбізов презентували концепцію реформування Центрального офісу з обслуговування великих платників податків представникам найбільших компаній.

«Ми презентуємо нашу роботу над якою працювали останні місяці. Реформа Центрального офісу передбачає, перш за все, орієнтацію на платника податків, створення сприятливих умов для їх діяльності та стимулювання розвитку бізнесу. Ми пропонуємо наше бачення функціонування цього офісу і очікуємо на ваші пропозиції та зауваження для вдосконалення його роботи», – звернувся Голова ДФС Роман Насіров до представників бізнесу.

Мета реформи офісу великих платників – це забезпечення адекватності сплати податків, стабільне та ритмічне наповнення бюджетів усіх рівнів у взаємодії з платниками податків, а також мінімізація втручання в діяльність бізнесменів. У кінцевому результаті реформи очікується побудова офісу європейського зразка із застосуванням новітніх світових практик.

Для цього у Центральному офісі планується оптимізувати структуру та бізнес-процеси. За рахунок запровадження нових зручних електронних сервісів буде спрощено бюрократичні процедури.

Очікують Центральний офіс і кадрові зміни. За словами Голови ДФС Романа Насірова, до штату будуть набиратися нові фахівці, які зможуть покращити якість обслуговування великих платників.

Ефективна робота майбутнього реформованого Центрального офісу великих платників податків залежатиме і від активної співпраці бізнесу з ДФС на етапі внесення пропозицій по оптимізації діяльності служби.

 

Джерело:http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали