Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Скільки в Україні заробляють на квітах

29.05.2017

На одного українця в рік, в середньому, припадає 4-5 троянд.

В Україні квітковий бізнес, відноситься до категорії рентабельних - при правильному підході і організації, цей показник може досягати 30-50%.

За різними оцінками, обсяги необхідного фінансування на початковому етапі можуть досягати від $ 100 тис. До $ 1 млн в розрахунку на 1 га.

Отримання першого врожаю можливо не відразу, а тільки через 6-8 місяців.

Крім того, існують і інші ризики у вигляді ймовірності втрати врожаю квітів через неправильний догляд, хвороби і т.д.

З 100% теплиць, які працюють на території України, 19% спеціалізуються саме на квітах.

Досить високим залишається і попит на квіткову продукцію.

За інформацією «Спілки українських квіткарів», на одного українця в рік, в середньому, припадає 4-5 троянд.

Що ж стосується конкуренції на українському ринку квітів, то вона досить висока. Так, в сегменті на сьогоднішній день працюють як малі, так великі підприємства, а також приватні квітникарі.

Ключовими гравцями ринку є невеликі торгові павільйони в місцях масового скупчення людей (наприклад, недалеко від метро), магазини середньої цінової категорії, бутики преміального сегмента, а також Інтернет-магазини.

Найбільші обсяги продажів все ще фіксуються на базарах, завдяки широкому асортименту і гнучкими цінами.

У мережевих маркетах, магазинах і універмагах, упор, як правило, робиться не на свіжі квіти, а на рослини в горщиках (троянди, бегонії, фікуси і т.д.).

Спеціалізовані квіткові магазини, в свою чергу, пропонують покупцям широкий асортимент продукції, проте, за досить високою ціною.

Відкриваючи квітковий бутік, необхідно, перш за все, підібрати вдале місце розташування для майбутнього магазину. Квіти відносяться до товарів імпульсивного попиту. Це означає, що локацію краще вибирати в людних місцях великих міст. Варто зазначити, що перший магазин доцільно відкривати в великому місті - це дасть можливість вже в перші місяці продемонструвати гарні результати.

Для організації салону потрібно приміщення або кіоск площею до 50 м2, обладнане торговими стелажами, а також технікою, необхідною для роботи флориста. Кількість персоналу на першому етапі - близько 4 осіб. У штат варто включити флористів-продавців (2 людини), бухгалтера та кур'єра.

Детальніше: http://hyser.com.ua/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
10.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критичні для потреб ЗСУ підприємства зможуть бронювати 100 % працівників Розширено перелік підстав для завершення валютного нагляду за експортними операціями Рішенням суду позбавлено премії головну бухгалтерку: що стало причиною Парламент прийняв законопроєкт...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
11.06.2025
Вирощування бавовнику: прийом заявок на бюджетну субсидію
В Державному аграрному реєстрі розпочинається прийом заявок на бюджетну субсидію з розрахунку на одиницю оброблювальних угідь для сільгосптоваровиробників, які вирощують бавовник. Більше за темою: Гранти, субсидії, дотації: вплив на частку сільгосптоваровиробництва у платника ЄП четвертої групи В Д...
11.06.2025
Заяву про перехід з 1 липня на спрощену систему слід подати не пізніше 16 червня
Для переходу на спрощену систему оподаткування, чи на іншу групу платника єдиного податку з ІIІ кварталу 2025 року потрібно подати заяву встановленої форми. Більше за темою: Перехід підприємця із загальної системи на спрощену: облікові нюанси В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області ...
11.06.2025
Оновлено держреєстр лікарських засобів
МОЗ запровадив оновлену версію реєстру лікарських засобів. Що він містить? Більше за темою: Коли визнаємо дохід від цільового фінансування ліків: на момент оприбуткування чи списання? Прострочені ветпрепарати та інші медичні відходи на сільгосппідприємстві: особливості обліку та списання МОЗ запус...
Кращі матеріали
Центр сповіщень