Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Скільки в Україні заробляють на квітах

Редакція

29.05.2017 412 0 0

На одного українця в рік, в середньому, припадає 4-5 троянд.

В Україні квітковий бізнес, відноситься до категорії рентабельних - при правильному підході і організації, цей показник може досягати 30-50%.

За різними оцінками, обсяги необхідного фінансування на початковому етапі можуть досягати від $ 100 тис. До $ 1 млн в розрахунку на 1 га.

Отримання першого врожаю можливо не відразу, а тільки через 6-8 місяців.

Крім того, існують і інші ризики у вигляді ймовірності втрати врожаю квітів через неправильний догляд, хвороби і т.д.

З 100% теплиць, які працюють на території України, 19% спеціалізуються саме на квітах.

Досить високим залишається і попит на квіткову продукцію.

За інформацією «Спілки українських квіткарів», на одного українця в рік, в середньому, припадає 4-5 троянд.

Що ж стосується конкуренції на українському ринку квітів, то вона досить висока. Так, в сегменті на сьогоднішній день працюють як малі, так великі підприємства, а також приватні квітникарі.

Ключовими гравцями ринку є невеликі торгові павільйони в місцях масового скупчення людей (наприклад, недалеко від метро), магазини середньої цінової категорії, бутики преміального сегмента, а також Інтернет-магазини.

Найбільші обсяги продажів все ще фіксуються на базарах, завдяки широкому асортименту і гнучкими цінами.

У мережевих маркетах, магазинах і універмагах, упор, як правило, робиться не на свіжі квіти, а на рослини в горщиках (троянди, бегонії, фікуси і т.д.).

Спеціалізовані квіткові магазини, в свою чергу, пропонують покупцям широкий асортимент продукції, проте, за досить високою ціною.

Відкриваючи квітковий бутік, необхідно, перш за все, підібрати вдале місце розташування для майбутнього магазину. Квіти відносяться до товарів імпульсивного попиту. Це означає, що локацію краще вибирати в людних місцях великих міст. Варто зазначити, що перший магазин доцільно відкривати в великому місті - це дасть можливість вже в перші місяці продемонструвати гарні результати.

Для організації салону потрібно приміщення або кіоск площею до 50 м2, обладнане торговими стелажами, а також технікою, необхідною для роботи флориста. Кількість персоналу на першому етапі - близько 4 осіб. У штат варто включити флористів-продавців (2 людини), бухгалтера та кур'єра.

Детальніше: http://hyser.com.ua/ 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали