Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Нове в реєстрації бізнесу і нерухомості

Редакція

03.08.2016 157 0 0

Не так давно Міністерство юстиції провело масштабну реформу реєстраційної служби. Так, наприклад, повноваженнями щодо реєстрації нерухомості та бізнесу були наділені відділення «Укрпошти».

Наскільки відомо, функції реєстрації отримала «Укрпошта». Цей процес уже запущений? Чи є відгуки?

Система вже давно працює. Щодо «Укрпошти», то, наскільки відомо, вони ще готуються. Так, вони отримали таке право, але для того, щоб його реалізувати, потрібно набрати людей, провести тренінги, отримати необхідне обладнання і т.д. Насправді реєстраційні дії, які необхідно виконувати, є стандартними. Безумовно, потрібно пройти відповідну підготовку, проте такі дії можуть виконувати люди незалежно від того, чи працюють вони в «Укрпошті» або в районній держадміністрації. Однак, наявність можливості зробити це на пошті робить цю послуги ще більш доступною, адже всі знають, де пошта, але не завжди пам'ятають, де районна держадміністрація, яка розміщена в райцентрі, а людина живе в селі. Звичайно «Укрпошта» не зможе так швидко розвинути цю послугу по всій країні, однак це додаткові можливості, які ми створили і якими можуть користуватися акредитовані суб'єкти.

Чи можна вже назвати конкретну дату, коли «Укрпошта» почне проводити реєстраційні дії?

Це питання до «Укрпошті». Вони підписали з нами договір і далі для себе вирішують, де хочуть це робити, коли це буде, скільки відділень надаватимуть такі послуги і як це буде відбуватися. Це є право «Укрпошти» - надавати дану послугу. Вони вже самі для себе вирішують, чи є це для них економічно обгрунтованим, коли і в яких відділеннях це буде здійснюватися.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://sud.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали