Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Міфи про зимове водіння: як не потрапити в ДТП

11.01.2017

Зима — особливо небезпечна пора для автолюбителів. Про правила безпеки, якими власникам авто краще не нехтувати.

Міф 1. ABS — усемогутнє

Антиблокувальна система дійсно є дуже важливою і потрібною. Але її реальну ефективність не варто переоцінювати. У певних ситуаціях вона зуміє «порізати» гальмівний шлях, зберігши автомобіль цілим. Або ж, наприклад, запобігти заносу.

Але якщо водієм допущена серйозна помилка, навряд чи антиблокувальна система зуміє виправити ситуацію. Але в будь-якому випадку, машина, яка не оснащена ABS, є джерелом підвищеної небезпеки для інших учасників дорожнього руху.

З ABS пов’язаний і ще один міф. Мовляв, справжньому професіоналу вона тільки заважає. Правда, ті, хто таке стверджує, не вдаються до подробиць. Адже для того, щоб обскакати ABS, під ногами повинно бути 4 педалі, що відповідають за гальмування. А як інакше контролювати всі колеса?

Міф 2. Сніг на даху — не проблема

Пласти снігу на даху є реальною загрозою для безпеки. По-перше, вони щось важать, а значить, додають свої «5 копійок» до маси автомобіля. А через зайву вагу гальмівний шлях збільшується, нехай на пару сантиметрів, але їх цілком може вистачити для зіткнення. По-друге, через різке гальмування сніг може запросто з’їхати на лобове скло, обмеживши таким чином видимість.

Міф 3. Для кращого зчеплення потрібно знизити тиск у шинах

Цей спосіб дійсно працює. Але тільки в певних умовах. Скажімо, коли виникає необхідність штурму снігового бездоріжжя, тиск в шинах потрібно трохи приспустити. Таким чином, ширина коліс збільшиться, отже, зчеплення буде краще.

Але часто водії ідуть на це, експлуатуючи автомобіль у цілком «тепличних» міських умовах. Ну, або іноді «лякають» його виїздами на трасу. Ні в першому, ні в другому випадку користі від приспущених шин не буде. Навпаки, виникає цілком реальна ймовірність пошкодити покришки.

Міф 4. Задньопривідна машина взимку як небесна кара

Усякі «мерси-бехи» та інші «неправильні» автомобілі, в яких головною є задня вісь, у холодну пору року краще залишити в гаражі/на стоянці до весни. Цілими будуть, і страховка через ДТП не подорожчає. Так говорить легенда.

Новачкам варто пам’ятати, що задня частина автомобіля легше передньої. Тому, щоб полегшити собі життя взимку, в багажник варто покласти щось важке — це мінімум. Максимум — пройти спеціальний навчальний курс водіння. І тоді подорожі на задньопривідній автівці приноситимуть чисте задоволення.

Міф 5. Кросовери і позашляховики кращі

Дивлячись в якій ситуації опиняться автомобілі, і якими позашляховими здібностями вони володіють. У будь-якому випадку, для всіх автомобілів закони фізики працюють однаково. Якщо кросовери і позашляховики мають перевагу на ускладнених ділянках руху, їхня перевага випаровується на слизькій дорозі. Вони важчі, а значить, і гальмують вони менш ефективно.

Міф 6. Прогрів для слабаків

Хто б і що б не казав, а прогрівати автомобіль в холодну пору року потрібно. Тільки, звичайно, не так довго, як це доводилося робити ще років 10-15 тому.

Деякі автовиробники радять відмовитися від «пережитку минулого». Мовляв, і навантаження на трансмісію лягає важке на холостому ходу, і витрата палива збільшується. Ось тільки чомусь вони не згадують, що на сильному морозі моторне мастило починає густішати. І щоб воно «розійшлося», мотор потрібно поганяти на холостому ходу хоча б 3-5 хвилин. І тільки після цього вирушати в дорогу.

Міф 7. Зимові шини — зайва витрата грошей

Комплект нових, хороших зимових покришок коштує недешево. А плюс ще диски, ковпаки. Виходить затратно. Але вихід начебто є й альтернативою стають всесезонні шини. Коштують вони, звичайно, теж не дешево, але зате з ними набагато зручніше. Наприклад, відпадає необхідність «перевзуватися».

 

Зате такі шини не так ефективні, як шиповані, при гальмуванні на слизькій дорозі. А ще, економічна вигода від «усесезонок» досить сумнівна. Справа в тому, що вони зношуються набагато швидше, ніж комплекти літньої та зимової гуми окремо.

Джерело: http://autonews.com.ua/mify-o-zimnem-...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Оподаткування доходів ФОП, який одночасно провадить незалежну професійну діяльність
Яким чином нараховується та сплачується ПДФО з доходів, що одночасно отримуються ФОП від діяльності на загальній системі оподаткування та від провадження незалежної професійної діяльності? Відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК) фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діял...
08.05.2025
Як подати заявку на гранти для переробних підприємств: нагадує Мінекономіки
Грантові програми від Мінекономіки та Держслужби зайнятості: як подати, які строки та кого це стосується? Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Мінекономіки погодило ще 21 заявку за програмою «Гранти для переробних підприємств». Після виконання...
08.05.2025
ДПС розроблює підходи щодо врахування особливості ведення господарської діяльності в різних регіонах
Про умови ведення бізнесу, податкове навантаження та ветеранську політику говорили голова ДПС Руслан Кравченко та представники понад 60 підприємств і бізнес-асоціацій. До діалогу також долучився народний депутат Марʼян Заблоцький.  Учасники обговорили стандартні питання від бізнесу – бло...
Кращі матеріали