В Україні розпочався опалювальний сезон, і багато сімей задумалися про оформлення субсидії. Зараз подати документи на отримання державної допомоги можна, не виходячи з дому. EtCetera розповість, як це зробити.
Для того щоб оформити субсидію онлайн, потрібно зареєструватися на сайті subsidii.mlsp.gov.ua. Зробити це можна трьома способами:
Утім, відвідати управління соціального захисту населення вам все одно доведеться.
Якщо ви зареєструвалися через електронну пошту, то вам потрібно буде занести в соцзабез документи в паперовому варіанті. Правда, ви зможете потрапити до фахівця позачергово.
Тим, хто скористався сервісом Приват24, потрібно прийти в управління соцзахисту і залишити свій підпис на документах.
Після реєстрації потрібно заповнити бланк заяви на отримання державної допомоги. У заяві слід вказати інформацію про себе і про вашу сім’ю, технічні характеристики житла, а також зазначити, на які комунальні послуги ви хочете отримувати субсидію. Також потрібно вказати, чи є у вашій квартирі лічильники.
Тут важливо не заплутатися в буквах і цифрах. Головне – правильно вказати номери ваших особистих рахунків і коди ЄДРПОУ комунальних підприємств, що надають вам комунальні послуги. Ці цифри можна дізнатися з паперових платіжок та оплачених рахунків. А якщо ви помилитеся в назві комунального підприємства – це не страшно. Ви зможете виправити помилку вже в соцзабезі, написавши правильну назву в графі «Примітки» в паперовому варіанті документів.
До речі, на сайті працює сервіс онлайн-допомоги, який відповідає на найпоширеніші запитання. Крім того, система може сама вказати на помилки в заповненні документів.
Разом із заявою потрібно заповнити декларацію про доходи за рік. Якщо у вас є кілька видів доходів (наприклад, ви працюючий пенсіонер і здаєте кімнату в оренду), то ваші ПІБ потрібно буде вказати тричі – за відповідними статтями доходу ( «пенсія», «зарплата», «інше»).
ВАЖЛИВО! Час від часу сайт видає помилки. Тому бажано створити на своєму комп’ютері окремий файл і внести туди всю інформацію, необхідну для заповнення заяви та декларації. Інакше, в разі помилки, вам доведеться збирати всі дані заново.
Якщо ви все зробили правильно, то вам залишається тільки відправити заповнені бланки. Після цього на вашу електронну пошту прийде лист із підтвердженням про відправку. Досить швидко, за один-два дні, ви отримаєте відповідь від управління соцзахисту. У ньому вам повідомлять про призначення субсидії або про відмову (тоді вам повинні пояснити причини).
Потім вам потрібно буде протягом місяця відвідати соцзабез і поставити підпис на документах.
http://uk.etcetera.media