Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як оформити субсидію через Інтернет: покрокова інструкція

02.11.2018


В Україні розпочався опалювальний сезон, і багато сімей задумалися про оформлення субсидії. Зараз подати документи на отримання державної допомоги можна, не виходячи з дому. EtCetera розповість, як це зробити.

Крок перший: РЕЄСТРАЦІЯ

Для того щоб оформити субсидію онлайн, потрібно зареєструватися на сайті subsidii.mlsp.gov.ua. Зробити це можна трьома способами:

  • електронною поштою;
  • через електронний банкінг (Приват24);
  • за допомогою електронного підпису.

Утім, відвідати управління соціального захисту населення вам все одно доведеться.

Якщо ви зареєструвалися через електронну пошту, то вам потрібно буде занести в соцзабез документи в паперовому варіанті. Правда, ви зможете потрапити до фахівця позачергово.

Тим, хто скористався сервісом Приват24, потрібно прийти в управління соцзахисту і залишити свій підпис на документах.

Крок другий: ЗАЯВА

Після реєстрації потрібно заповнити бланк заяви на отримання державної допомоги. У заяві слід вказати інформацію про себе і про вашу сім’ю, технічні характеристики житла, а також зазначити, на які комунальні послуги ви хочете отримувати субсидію. Також потрібно вказати, чи є у вашій квартирі лічильники.

Тут важливо не заплутатися в буквах і цифрах. Головне – правильно вказати номери ваших особистих рахунків і коди ЄДРПОУ комунальних підприємств, що надають вам комунальні послуги. Ці цифри можна дізнатися з паперових платіжок та оплачених рахунків. А якщо ви помилитеся в назві комунального підприємства – це не страшно. Ви зможете виправити помилку вже в соцзабезі, написавши правильну назву в графі «Примітки» в паперовому варіанті документів.

До речі, на сайті працює сервіс онлайн-допомоги, який відповідає на найпоширеніші запитання. Крім того, система може сама вказати на помилки в заповненні документів.

Крок третій: ДЕКЛАРАЦІЯ

Разом із заявою потрібно заповнити декларацію про доходи за рік. Якщо у вас є кілька видів доходів (наприклад, ви працюючий пенсіонер і здаєте кімнату в оренду), то ваші ПІБ потрібно буде вказати тричі – за відповідними статтями доходу ( «пенсія», «зарплата», «інше»).

ВАЖЛИВО! Час від часу сайт видає помилки. Тому бажано створити на своєму комп’ютері окремий файл і внести туди всю інформацію, необхідну для заповнення заяви та декларації. Інакше, в разі помилки, вам доведеться збирати всі дані заново.

Крок четвертий: ВІДПРАВКА

Якщо ви все зробили правильно, то вам залишається тільки відправити заповнені бланки. Після цього на вашу електронну пошту прийде лист із підтвердженням про відправку. Досить швидко, за один-два дні, ви отримаєте відповідь від управління соцзахисту. У ньому вам повідомлять про призначення субсидії або про відмову (тоді вам повинні пояснити причини).

Потім вам потрібно буде протягом місяця відвідати соцзабез і поставити підпис на документах.

http://uk.etcetera.media

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 1
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
18.06.2025
В Україні створять Виплатну агенцію для підтримки агросектору за стандартами ЄС
Виплатна агенція – державна інституція, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європейського Союзу. В Україні розпочато створення Виплатної агенції – державної інституції, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європ...
18.06.2025
Декларація справедливого та розсудливого адміністрування: що це та яка користь для бізнесу
Міністерство юстиції підтримало Декларацію справедливого та розсудливого адміністрування для кращих відносин із бізнесом. Віцепрем’єрка з євроінтеграції – Міністерка юстиції України Ольга Стефанішина провела робочу зустріч з Бізнес-омбудсменом України Романом Ващуком для обговорення Декл...
18.06.2025
Підприємство перевезли до іншого місця: чи збережеться грант від Державної служби зайнятості
У переліку питань, з якими нерідко до спеціалістів «гарячої лінії» Державної служби зайнятості звертаються підприємці: чи можна змінити місто реалізації бізнесу після отримання гранту та підписання договору з банком? Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати пра...
Кращі матеріали