Як інтернет приваблює клієнтів у банки
17.11.2016 139 0 0
Залучення нових клієнтів і надання послуг у режимі онлайн дає можливість банкам збільшувати продажі і активно розширювати клієнтську базу.
Українські банки активно впроваджують нові технології і прийоми для збільшення кількості активних клієнтів банку.
Інтернет став одним з найбільш важливих каналів залучення клієнтів для кредитування. Щодня з питання видачі кредиту банк отримує до 12 тисяч запитів. За карткового кредитування надходить близько 600 запитів в день, з питань відкриття депозиту в банку – понад 2000 запитів.
Через інтернет, що найбільш часто надходять запити з таких продуктів:
Кредитування – 85% від усіх запитів.
Депозит – 9% від усіх запитів.
Кредитна картка – 6% від усіх запитів.
Найприбутковішими продуктами в роздрібному бізнесі залишаються звичайний грошовий кредит, картковий кредит і споживчий кредит.
Представник фінустанови запевняє, що важливим завданням для банків є розширення можливостей для надання банківських послуг в режимі онлайн. Для цього банкам доведеться або розширювати свій штат програмістів, або виводити напрям в аутсорсинг.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що інтернет-банкінг і платні послуги — пріоритет для українських банків. У 2016 році вітчизняні банки відмовляються від безкоштовних послуг і поступово скорочують філіальні мережі.
Джерело: http://hyser.com.ua/business_and_fina...
Коментарі до матеріалу