Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як інтернет приваблює клієнтів у банки

Редакція

17.11.2016 138 0 0

Залучення нових клієнтів і надання послуг у режимі онлайн дає можливість банкам збільшувати продажі і активно розширювати клієнтську базу.

Українські банки активно впроваджують нові технології і прийоми для збільшення кількості активних клієнтів банку.

Інтернет став одним з найбільш важливих каналів залучення клієнтів для кредитування. Щодня з питання видачі кредиту банк отримує до 12 тисяч запитів. За карткового кредитування надходить близько 600 запитів в день, з питань відкриття депозиту в банку – понад 2000 запитів.

Через інтернет, що найбільш часто надходять запити з таких продуктів:

Кредитування – 85% від усіх запитів.

Депозит – 9% від усіх запитів.

Кредитна картка – 6% від усіх запитів.

Найприбутковішими продуктами в роздрібному бізнесі залишаються звичайний грошовий кредит, картковий кредит і споживчий кредит.

Представник фінустанови запевняє, що важливим завданням для банків є розширення можливостей для надання банківських послуг в режимі онлайн. Для цього банкам доведеться або розширювати свій штат програмістів, або виводити напрям в аутсорсинг.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що інтернет-банкінг і платні послуги — пріоритет для українських банків. У 2016 році вітчизняні банки відмовляються від безкоштовних послуг і поступово скорочують філіальні мережі.

Джерело: http://hyser.com.ua/business_and_fina...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали