Як інтернет магазини накручують ціни
30.06.2016 373 0 0
Все частіше магазини електроніки переходять на торгівлю «онлайн».
Раніше на ринку електроніки було кілька найбільших лідерів, які працювали в офф-лайні. Тепер всі вони мають свої інтернет-майданчики. Тому тепер у них ціни майже не відрізняються від цін в інтернет-магазинах. Таким чином, на ринку з'явилася повноцінна конкуренція.
Найбільша конкуренція в інтернет-торгівлі в сегменті побутової техніки. Тут нерідко інтернет-магазини маневрують цінами в залежності від доходів покупця. Експерти радять неї довіряти перевіреним магазину в мережі, а зіставляти ціни. Особливо ретельно слід перевіряти ціни на товари підвищеного попиту. Тут інтернет-магазини можуть накручувати до 250%.
Споживачі часто нехтують перевіркою цін на інших ресурсах, хоча для цього є кілька сервісів. Якщо різниця цін в різних магазинах незначна, покупець звернеться туди, де вже купував. Велика різниця в ціні може виникнути, наприклад, на товар миттєвого попиту. Через спеку такими стали вентилятори. У деяких інтернет-магазинах ціна на той же вентилятор відрізнялася майже на 700 гривень.
Схема працює за рахунок того, що запаси товару відносно невеликі. З накруткою в 250% їх все одно розкуплять постійні покупці. Їх магазини «вміють» розпізнавати серед користувачів і завищувати для них ціни.
Лояльних користувачів дізнаються по номеру пристрою. Їм виставляють завищені ціни, тому що постійні покупці, як правило, не порівнюють ціни в інших магазинах. Тому краще перевірити вартість товару з чужого устройстваю
Якщо в минулому році це були поодинокі випадки, то зараз такі схеми працюють часто.
Ще один спосіб накрутити ціну - оцінити купівельну спроможність людини через пристрій, з якого він заходить на сайт магазину. Чим дорожче, тим вище ціна. Максимальні ціни, наприклад, можуть виставити власникам продукції Appleю
Українці більше купують в інтернеті жіночий одяг, товари для будинку, техніку і електроніку.
Джерело: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу