Антимонопольний комітет буде по-новому контролювати ціни на продукти
18.05.2017 281 0 0
Антимонопольний комітет України розробив алгоритм звернень до органів влади з приводу підвищення цін на продукти харчування.
Механізм звернень був розроблений з ініціативи Антимонопольного комітету України спільно з Міністерством аграрної політики та продовольства України і Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів.
Також, в ході засідання Робочої групи з моніторингу продовольчих ринків відбувається обговорення ситуації на соціально важливих продовольчих ринках України, компетенція і дії органів влади на зазначених ринках.
Нагадаємо, членами Робочої групи є представники АМКУ, Мінагрополітики України, Госпродпотребслужби, Міністерства економічного розвитку і торгівлі та Державної служби статистики України.
22 грудня 2016 року голова Антимонопольного комітету України Юрій Терентьєв, міністр аграрної політики і продовольства України Тарас Кутовий і голова Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів Володимир Лапа підписали Меморандум про співпрацю. Документ дозволить посилити міжвідомчу взаємодію на ринках споживчих товарів.
Меморандум між Антимонопольним комітетом України, Міністерством аграрної політики і продовольства та Державною службою з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів передбачає розмежування повноважень органів влади та способи їх взаємодії в межах компетенції в сферах ціноутворення і недобросовісної конкуренції на ринках споживчих товарів.
Метою Меморандуму є оперативне реагування та запобігання порушень законодавства з питань контролю за ціновою ситуацією і проявами недобросовісної конкуренції.
Результатом підписання Меморандуму стало: надання взаємної методичної допомоги з моніторингу ринків споживчих товарів; взаємодія щодо шляхів оперативного вирішення спільних проблемних питань, ситуацій на ринках споживчих товарів України в тому числі цінових; оперативний обмін інформацією в разі виникнення цінових коливань на ринках споживчих товарів. Як результат - компетентне реагування, з'ясування причин виникнення таких ситуацій і створення механізмів їх запобігання; спільна участь у розробці проектів законів, інших нормативно-правових актів з питань регулювання діяльності ринків споживчих товарів; підвищення обізнаності споживачів, суб'єктів господарювання та представників ЗМІ при вирішенні вищезазначених проблемних питань.
Джерело: https://www.ukrinform.ua/
Коментарі до матеріалу