Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Терміни для перебронювання працівників продовжили до 31 березня

26.02.2025

Кабінет Міністрів України 25 лютого дозволив підприємствам, які ще не встигли підтвердити критичність та перебронювати працівників, зробити це до 31 березня. До цієї дати бронювання працівників таких підприємств залишатимуться чинними.   

Крім того, підприємства, які оновили статус критичності, можуть бронювати працівників до 1 квітня без 72-годинної обробки даних, що значно прискорює процес.

«Уряд продовжує перехідний період оновлення статусу критично важливих підприємств до 31 березня, залишаючи поточні рішення про бронювання чинними. Через труднощі, які спричинили російські кібератаки на початку року, ми продовжили можливість як подати документи на оновлення критичності, так і перебронювати співробітників. Для нас важливо, щоб всі, хто потребує додаткового часу, отримали таку можливість. Бронювання — важлива складова ефективної роботи економіки, адже аналітика показує, що статус критичних мають 12% підприємств, але саме вони у 2022-2023 роках принесли 67% доходів всіх підприємств в країні”, — зазначила Перший віце-прем’єр-міністр — Міністр економіки України Юлія Свириденко.

Нагадаємо, що подати заяву на бронювання працівників можна виключно через портал Дія. Це означає, що керівникам підприємств більше не потрібно оформлювати паперові накази – процес відбувається повністю в електронному форматі. Важливо: якщо працівник уже був заброньований, перед поданням нової заявки попереднє бронювання необхідно анулювати.

Як подати заяву на бронювання працівників через Дію

  1. Авторизуватися на порталі Дія.
  2. Обрати послугу «Бронювання працівників» та натиснути «Подати заяву».
  3. Внести необхідні дані працівників.
  4. Підтвердити рівень їхньої заробітної плати.
  5. Перевірити заявку та підписати її (це має зробити керівник підприємства або уповноважений підписант).
  6. Очікувати результату – повідомлення про розгляд заявки надійде на електронну пошту та портал Дія.

Підтверджене бронювання буде відображатися у застосунку Резерв+. Якщо бронювання надано після оновлення статусу критично важливого підприємства, воно діятиме на період дії критичності - до 1 року.

Нагадаємо, що статус критично важливого підприємства можуть отримати компанії, які відповідають трьом критеріям, визначеним Урядом. Два з них є обов’язковими:

  • середня зарплата працівників не менше 20 000 грн;
  • відсутність заборгованості зі сплати податків та ЄСВ.

Третій критерій підприємство може обрати один з таких:

  1. сплата податків і зборів понад 1,5 млн євро на рік (еквівалент у гривнях);
  2. валютні надходження понад 32 млн євро на рік (крім позик і кредитів);
  3. стратегічне значення для економіки і безпеки держави (визначене урядовим переліком, ПКМУ № 83 від 04.03.2015);
  4. важливе значення для окремої галузі економіки чи територіальної громади (критерії визначаються відповідними державними органами, ОВА);
  5. статус резидента Дія.City;
  6. постачання електронних комунікаційних послуг із певним рівнем доходу.

Як отримати статус критично важливого підприємства

  1. Визначити профільний орган (Міненерго, Мінцифри, Мінагрополітики тощо).
  2. Підготувати та подати документи (фінансові звіти, довідки про зарплату та податкову дисципліну).
  3. Подати заявку до відповідного органу та дочекатися рішення (до 10 робочих днів).
  4. Отримати офіційне підтвердження.

Послуга реалізується у співпраці Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України за підтримки міжнародних партнерів, зокрема UK Dev.

https://www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.03.2025
Щодо обов'язку роботодавця зберігати трудові книжки працівників
Влаштувалася нещодавно на роботу і хочу, щоб моя трудова книжка зберігалася у роботодавця, написала про це заяву. Однак роботодавець відповів, що трудова книжка має зберігатися у працівника, бо його може бути оштрафовано за порушення правил зберігання трудових книжок. Чи може роботодавець на підстав...
12.03.2025
Лист Мінекономіки: Щодо розрахунку середньої заробітної плати
Лист Мінекономіки від 07.03.2025 № 2704-25/20968-01 щодо розрахунку середньої заробітної плати
08.04.2025
Лист ПФУ: Щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за сумісництвом
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ   ЛИСТ від 28.03.2025 р. № 2800-030401-8/20889   (Витяг)   Розглянувши [...] запит [...] щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за суміс...
Нове
29.05.2025
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подати повідомлення про неотримання виплат від рф
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2025 року № 299 “Про деякі особливості виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) та страхових виплат за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працез...
29.05.2025
Чи оподатковуються аліменти військовим збором?
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що згідно з вимогами Податкового кодексу України (далі – ПКУ), військовим збором обкладаються доходи, визначені в ст.  163 ПКУ. Це, зокрема, загальний місячний або річний оподатковуваний до...
29.05.2025
Мінфін оновлює Порядок відкриття та закриття рахунків у Казначействі
Наказом Міністерства фінансів України № 240 від 07 травня 2025 року, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 21 травня 2025 року за № 783/44189, внесено низку змін до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України. Нововведення: Уточне...
Центр сповіщень