Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

При втраті реєстраційного номера облікової картки (ідентифікаційного номера) громадяни можуть звернутись до будь-якого податкового органу

17.05.2022

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що за зверненням фізичної особи, її представника податковий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків  (картка платника податків), крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку у паспорті. У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.

При необхідності повторного отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, з причини втрати або зіпсування такого документа фізична особа – платник податків подає до податкового органу заяву про внесення змін до Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків за формою №5ДР. Для заповнення Заяви за ф. №5ДР використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє:

довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;

довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;

довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів).

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків), надається протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи, її представника до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи.

Громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого податкового органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів.

За бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа (після пред’явлення повертається) та її копії.

При втраті документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі, фізичній особі необхідно подати Заяву за ф. №5ДР до податкового органу за місцем проживання або до будь-якого податкового органу (якщо тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання або не має постійного місця проживання в Україні) та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Частиною дев’ятою ст. 16 Закону України від 20 листопада 2012 року №5492-VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» зі змінами і доповненнями, передбачено, що замість втраченого або викраденого документа (у тому числі паспорта громадянина України) уповноважений суб’єкт, якщо інше не передбачено цим Законом, після встановлення факту видачі раніше такого документа особі, яка заявила про його втрату або викрадення, оформляє та видає новий документ.

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України здійснюється відповідно до Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 зі змінами і доповненнями.

При втраті (зіпсуття) документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі також втрачено паспорт громадянина України, фізичній особі для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків необхідно:

  • отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;
  • подати до податкового органу за місцем проживання або до будь-якого податкового органу (якщо тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання або не має постійного місця проживання в Україні) Заяву за ф. №5ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, при необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

https://cv.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.03.2025
Щодо обов'язку роботодавця зберігати трудові книжки працівників
Влаштувалася нещодавно на роботу і хочу, щоб моя трудова книжка зберігалася у роботодавця, написала про це заяву. Однак роботодавець відповів, що трудова книжка має зберігатися у працівника, бо його може бути оштрафовано за порушення правил зберігання трудових книжок. Чи може роботодавець на підстав...
12.03.2025
Лист Мінекономіки: Щодо розрахунку середньої заробітної плати
Лист Мінекономіки від 07.03.2025 № 2704-25/20968-01 щодо розрахунку середньої заробітної плати
08.04.2025
Лист ПФУ: Щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за сумісництвом
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ   ЛИСТ від 28.03.2025 р. № 2800-030401-8/20889   (Витяг)   Розглянувши [...] запит [...] щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за суміс...
Нове
30.05.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (26.05.2025 - 30.05.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Уряд затвердив перелік посад у сфері освіти і науки з обов'язковим володінням англійською мовою Урядом затверджено перелік посад у сфері освіти і науки, претенденти на зайняття яких зобов’язані володіти англійською мовою. Лист МОН: про бронювання військо...
30.05.2025
За безоплатне розміщення ВПО заклади будуть отримувати компенсацію напряму від Пенсійного фонду
Від початку війни однією з найгостріших проблем для українців, які змушені були залишити власні домівки, стала проблема житла. Для її вирішення в країні запроваджено низку інструментів і програм. Один з них – безоплатне проживання ВПО у приміщеннях, які надають для цього військові адміністраці...
30.05.2025
Мін’юст роз’яснює: хто такий виконавець заповіту та які його повноваження?
Планування спадщини – це не лише про розподіл майна, а й про те, хто буде відповідальним за втілення останньої волі заповідача. У цьому процесі важливу роль відіграє виконавець заповіту. Обрання надійного виконавця – ключ до мирного й ефективного врегулювання спадкових питань. Він виступ...
Центр сповіщень