Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

На що можуть спрямовуватися невикористані залишки освітньої субвенції

08.12.2021

На рахунках місцевих бюджетів акумульовано 6 809,7 млн грн невикористаних залишків коштів освітньої субвенції (+1 487,0 млн грн до 01.01.2021). Про це свідчить інформація Державної казначейської служби України, станом на 1 листопада.

Так, зокрема:

  • в обласних бюджетах та бюджеті м. Києва ‒ 1 204,5 млн грн;
  • у бюджетах міських територіальних громад ‒ 2 533,0 млн грн;
  • у бюджетах сільських та селищних територіальних громад ‒ 3 072,2 млн гривень.

Однією з причин накопичення залишків освітньої субвенції є повільне прийняття рішень місцевими органами влади щодо використання цих коштів на потреби закладів освіти як на оновлення матеріально-технічної бази закладів освіти, так і на виплату заробітної плати педагогічним працівникам.

Нагадуємо, що залишки можуть спрямовуватися насамперед на такі видатки:

  • придбання шкільних автобусів для перевезення дітей із закладів загальної середньої освіти, які будуть оптимізовані / об'єднані / реорганізовані;
  • оснащення закладів освіти персональними комп'ютерами та мультимедійним обладнанням, засобами навчання та обладнанням для навчальних кабінетів початкової школи, фізики, хімії, біології, географії, математики, інформатики;
  • придбання підручників і посібників (у тому числі електронних) для закладів освіти;
  • оновлення навчальної та матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти, які оптимізовані/об'єднані/реорганізовані або які повністю укомплектовані і до яких будуть довозитися учні закладів загальної середньої освіти;
  • здійснення заходів, пов'язаних із забезпеченням пожежної безпеки;
  • ремонт і придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти;
  • підключення закладів освіти до Інтернету, насамперед у сільській місцевості;
  • будівництво нових туалетних приміщень і реконструкцію, капітальний та поточний ремонт туалетних приміщень закладів загальної середньої освіти;
  • у 2021 році на закупівлю засобів індивідуального захисту (захисних масок, одноразових рукавичок, захисних щитків), дезінфекційних засобів, пірометрів (інфрачервоних термометрів) та послуг із дезінфекції приміщень.

www.mof.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.04.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (14.04.2025 - 18.04.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   10 відповідей НАДС щодо нової класифікації посад державної служби Постанова набирає чинності одночасно із Законом України від 11 березня 2025 року № 4282-ІХ “Про внесення змін до деяких законів України щодо впровадження єдиних підходів в оплаті праці держ...
11.04.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (07.04.2025 - 11.04.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Чи вважається порушенням відсутність підпису одержувача у видаткових касових ордерах або видаткових відомостях? Видаткові касові ордери або видаткові відомості не приймаються для виведення залишку готівки в касі, якщо видача готівки з каси не підтверджена підпи...
21.04.2025
Мінімальні зарплати у країнах ЄС: дані на 2025 рік
Євростат оприлюднив перші дані за 2025 рік щодо мінімальних зарплат. Так, з 1 січня 2025 року національна мінімальна заробітна плата встановлена у 22 з 27 країн Європейського Союзу. Винятками залишаються Данія, Італія, Австрія, Фінляндія та Швеція. У 10 країнах мінімальна зарплата менша за €1 ...
Нове
10.07.2025
Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
З 1 жовтня 2021 року всі заклади охорони здоров’я України перейшли на оформлення електронних лікарняних. Електронний лікарняний формується на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність, який лікар створює в електронній системі охорони здоров’я. Сьогодні основний обсяг обі...
10.07.2025
Чи нараховується підвищення окладу працівнику органу місцевого самоврядування при відрядженні в зону бойових дій?
Постановою КМУ «Деякі питання оплати праці працівників державних органів та органів місцевого самоврядування під час воєнного стану» від 25.04.2023 № 391 (далі – постанова № 391) визначено порядок підвищення окладів працівників держорганів, які безпосередньо здійснюють свої повнова...
10.07.2025
Працівника мобілізовано, але жодних документів не надано. Як правильно оформити його відсутність?
У разі мобілізації на період військової служби роботодавець має увільнити працівника від роботи. Якщо працівник не надав жодного документа, що підтверджує факт його мобілізації, його відсутність необхідно табелювати як неявки з нез’ясованих причин (НЗ). Факт мобілізації працівник може підтве...
Центр сповіщень