Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Что делать, если ваш подчиненный сообщил, что у него конфликт интересов?

26.04.2021 28 0 0

Ви працюєте на публічній службі та маєте підлеглих? Тоді якщо у вашого працівника виникає конфлікт інтересів саме ви відповідальні за його врегулювання. 

Якщо ви отримали повідомлення від свого підлеглого про наявність у нього конфлікту інтересів, вам необхідно протягом 2-х робочих днів прийняти рішення про врегулювання конфлікту та повідомити про це рішення самого працівника.

Для того, щоб допомогти усунути конфлікт інтересів НАЗК розробило оновлені методичні рекомендації (https://bit.ly/3n9V1Ng), де можна знайти перелік заходів, які можна застосовувати для врегулювання реальних та потенційних конфліктів:
усунення працівника від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів;

  • обмеження доступу працівника до певної інформації;
  • перегляд обсягу службових повноважень працівника;
  • зовнішній контроль за виконанням працівником відповідного завдання, вчиненням ним певних дій чи прийняттям рішень;
  • переведення на іншу посаду;
  • звільнення. 

Зверніть увагу, що для врегулювання обмеження спільної роботи близьких осіб застосовуються інші механізми. Ознайомитися з методичними рекомендаціями можна за посиланням: https://bit.ly/3nbxc7K

Кожен із заходів врегулювання конфлікту інтересів має свою специфіку та обирається залежно від низки умов. Докладніше про те за яких умов можна застосовувати кожен із цих засобів можна прочитати за посиланням: https://bit.ly/2PdbZ0V.

NAZKgov

Коментарі до матеріалу