Медичний заклад, який є комунальною установою та утримується коштом місцевого бюджету, з 01.01.17 р. за договором оренди майна надає послуги з оренди як комерційним організаціям, так і бюджетним установам. Із 1 жовтня 2017 року він став платником ПДВ. Коли в нього виникнуть податкові зобов’язання та коли йому слід подавати податкову декларацію та здійснювати розрахунки з бюджетом?
Звичайно, той факт, що наприкінці 2017 року медичний заклад як суб’єкт господарювання зареєструвався платником ПДВ, є принципово важливим моментом у його діяльності. Такий статус дає цій комунальній установі право на податковий кредит.
Якщо медзаклад до 01.10.17 р. був неплатником ПДВ, що було відображено в угоді між ним та орендарем, то після реєстрації платником ПДВ він має терміново укласти додаткову угоду із зазначенням у ній цього факту.
Датою виникнення податкових зобов’язань із постачання послуг згідно з п. 187.1 Податкового кодексу (далі – ПК) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
⚠ Ви не авторизовані!
Особистий кабінет, обране, моя база та інші сервіси доступні лише авторизованим користувачам. Будь ласка, увійдіть до свого облікового запису або зареєструйтеся.