Запроваджуємо на підприємстві новий режим роботи
Із цієї статті ви дізнаєтеся:
- як повинен діяти роботодавець, щоб установити режим неповного робочого часу на підприємстві;
- кому з працівників не можна відмовити в установленні режиму неповного робочого часу;
- як правильно документально оформити зміну режиму роботи підприємства.
Що можна зробити на практиці: дотримуючись наших підказок, правильно документально оформити зміну режиму роботи підприємства та в установлений законодавством строк повідомити працівників про такі зміни. Це дозволить уникнути спорів як із працівниками, так і з контролюючими органами.
Режим неповного робочого часу: закон не проти
Режим неповного робочого часу – це непоганий вихід із ситуації, коли ви шукаєте, на чому б заощадити, але не хочете втрачати своїх співробітників.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року