Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Запроваджуємо на підприємстві новий режим роботи

26.09.2014 1446 0 0

Із цієї статті ви дізнаєтеся:

  • як повинен діяти роботодавець, щоб установити режим неповного робочого часу на підприємстві;
  • кому з працівників не можна відмовити в установленні режиму неповного робочого часу;
  • як правильно документально оформити зміну режиму роботи підприємства.

Що можна зробити на практиці: дотримуючись наших підказок, правильно документально оформити зміну режиму роботи підприємства та в установлений законодавством строк повідомити працівників про такі зміни. Це дозволить уникнути спорів як із працівниками, так і з контролюючими органами.

Режим неповного робочого часу: закон не проти

Режим неповного робочого часу – це непоганий вихід із ситуації, коли ви шукаєте, на чому б заощадити, але не хочете втрачати своїх співробітників.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали