Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК у новому проекті

04.04.2017

Оприлюднено проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації».

Цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (далі – Комісія ДФС), а також права та обов’язки її членів.

До складу Комісії ДФС включаються посадові особи Державної фіскальної служби України.

Комісія ДФС складається з Голови Комісії ДФС, заступника Голови Комісії ДФС, секретаря Комісії ДФС та не менше ніж семи членів.

Член Комісії ДФС має право:

1) ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд Комісії ДФС та брати участь у їх перевірці;

2) переглядати всю інформацію щодо платників податку на додану вартість, наявну в Державній фіскальній службі України;

3) подавати пропозиції, висловлювати позиції в межах компетенції з питань, що розглядаються;

4) висловлювати окрему позицію, оформлену в письмовому вигляді;

5) вносити пропозиції до порядку денного засідання Комісії ДФС.

Член Комісії ДФС зобов'язаний:

1) особисто брати участь у роботі Комісії ДФС;

2) не розголошувати відомості, що стали йому відомі у зв’язку з участю у роботі Комісії ДФС, і не використовувати їх у своїх інтересах або інтересах третіх осіб;

3) виконувати в межах, передбачених цим Порядком, доручення Голови Комісії ДФС;

4) обов’язково брати участь у прийнятті рішення шляхом голосування.

Неналежне виконання членом Комісії ДФС своїх обов’язків є підставою для виключення його зі складу Комісії ДФС.Рішення Комісії ДФС про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації, складається за формою згідно додатку 1 до цього Порядку, підписується, реєструється та надсилається платнику податку на додану вартість у порядку, встановленому статтею 42 Податкового Кодексу України, протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ПФУ та Держпраці затвердили річні плани перевірок на 2026 рік Базова військова служба та трудові гарантії: пропонують нові зміни Кінцевий термін подачі трудових книжок до ПФУ пропонують відтермінувати Закон про Державний бюджет на 2026 рік прийнято Бізнес зм...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
12.12.2025
Документи, які набули чинності з 8 по 14 грудня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Закон України від 21.08.2025 № 4585-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо прав інтелектуальної власності на об’єкти, створені у зв’язку з проходженням військо...
12.12.2025
Зміни в законодавстві з 8 по 12 грудня 2025 року
Добірка основних змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Закон про Держбюджет–2026 підписано Президентом За інформацією, яка розміщена на сайті Верховної Ради, Закон підписано Президентом 10 грудня.  З 1 січня змінюються правила працевлаштування осіб з інвалідністю Нагадування ...
12.12.2025
Верховній Раді рекомендують ухвалити законопроєкт щодо унормування діяльності та держреєстрації громадських організацій
Метою законопроєкту є створення сприятливих умов для діяльності громадських організацій шляхом врегулювання на законодавчому рівні процедурних питань, запровадження низки нововведень, спрямованих на спрощення процедури реєстрації та усунення розбіжностей у застосуванні положень чинного законодавства...
Кращі матеріали