Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК у новому проекті

04.04.2017

Оприлюднено проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації».

Цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (далі – Комісія ДФС), а також права та обов’язки її членів.

До складу Комісії ДФС включаються посадові особи Державної фіскальної служби України.

Комісія ДФС складається з Голови Комісії ДФС, заступника Голови Комісії ДФС, секретаря Комісії ДФС та не менше ніж семи членів.

Член Комісії ДФС має право:

1) ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд Комісії ДФС та брати участь у їх перевірці;

2) переглядати всю інформацію щодо платників податку на додану вартість, наявну в Державній фіскальній службі України;

3) подавати пропозиції, висловлювати позиції в межах компетенції з питань, що розглядаються;

4) висловлювати окрему позицію, оформлену в письмовому вигляді;

5) вносити пропозиції до порядку денного засідання Комісії ДФС.

Член Комісії ДФС зобов'язаний:

1) особисто брати участь у роботі Комісії ДФС;

2) не розголошувати відомості, що стали йому відомі у зв’язку з участю у роботі Комісії ДФС, і не використовувати їх у своїх інтересах або інтересах третіх осіб;

3) виконувати в межах, передбачених цим Порядком, доручення Голови Комісії ДФС;

4) обов’язково брати участь у прийнятті рішення шляхом голосування.

Неналежне виконання членом Комісії ДФС своїх обов’язків є підставою для виключення його зі складу Комісії ДФС.Рішення Комісії ДФС про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації, складається за формою згідно додатку 1 до цього Порядку, підписується, реєструється та надсилається платнику податку на додану вартість у порядку, встановленому статтею 42 Податкового Кодексу України, протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
06.06.2025
Документи, які набули чинності з 2 по 8 червня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Закон України від 15.04.2025 № 4345-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо імплементації норм законодавства Європейського Союзу з питань електронних комунікацій»...
06.06.2025
Зміни в законодавстві з 2 по 6 червня 2025 року
Збірка змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Критичні для потреб ЗСУ підприємства зможуть бронювати 100 % працівників Кабмін ухвалив зміни до Порядку бронювання військовозобов’язаних, які розширюють можливості збереження кадрового потенціалу для підприємств, що забезп...
06.06.2025
Удосконалено механізм обігу побічних продуктів тваринного походження
Новий документ спрямований на гармонізацію українського законодавства до вимог Європейського Союзу. Більше за темою: Законодавство про управління відходами: що треба знати аграріям Як вести облік відходів на підприємстві Кабмін прийняв постанову від 04.06.2025 № 640 «Деякі питання ...
Кращі матеріали