Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Щодо подання звітності за формою Ф4-ФСС з ТВП за I півріччя 2016 року

Настав термін подачі звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням за І півріччя 2016 року.

Страхувальники зобов’язані складати та подавати звіт не пізніше 20 числа наступного за звітним періодом місяця, тобто за І півріччя 2016 року – до 20 липня 2016 року (включно).

Відповідно до п. 2 та п. 8 част. 2 ст. 15 Закону України Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування  від 23.09.1999 р. № 1105-XIV (зі змінами та доповненнями) та п. 3.1, п. 4.1Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 18 січня 2011 року за № 4 (далі — Порядок № 4), роботодавець зобов’язаний вести облік коштів соціального страхування і своєчасно надавати Фонду встановлену звітність щодо цих коштів. 

Згідно з додатком 1 до Порядку № 4 звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням подається за формою Ф4-ФСС з ТВП до робочого органу ФСС ТВП за місцем обліку. 

Звіт за формою Ф4-ФСС з ТВП подається у разі наявності у страхувальника заборгованості по субрахунку 652 на початок кожного звітного кварталу та оборотів по субрахунку у звітному кварталі (наявність витрат за рахунок коштів Фонду, перерахування або отримання страхових коштів, виправлення помилок попередніх періодів).

Звіт подається на вибір страхувальника одним із способів:

  • в електронній формі ( за умови укладання договору з робочим органом Фонду та поновлення ключів ЕЦП після закінчення терміну їх дії);
  • на паперових носіях;
  • надсилаються поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання звітів).

Звіти не приймаються:

  • у разі наявності помилок, помарок, виправлень;
  • за відсутності підписів керівника, головного бухгалтера (при наявності такої посади у страхувальника) та печатки.

За неподання або несвоєчасне подання встановленої звітності передбачена адміністративна відповідальність. Так, статтею 1655 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що неподання або несвоєчасне подання встановленої звітності посадовими особами підприємств, установ, організацій, фізичними особами, які використовують найману працю, тягне за собою накладення штрафу від восьми до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Джерело: ВД КМВ ФСС з ТВП

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали