Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Щодо порядку зарахування позитивного сальдо по ПДВ

13.12.2016

Лист Головного управління ДФС у Чернігівській області

від 02.12.2016 №3904/10/25-01-12-01- 09

Щодо порядку зарахування позитивного сальдо по ПДВ з особової картки платника податку, що реорганізується, на особову картку його правонаступника

ГУ ДФС у Чернігівській області, розглянуло запит платника податків на отримання податкової консультації щодо порядку зарахування позитивного сальдо по ПДВ з особової картки платника податку, що реорганізується, на особову картку його правонаступника, та керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), повідомляє.

Пунктом 98.2.2 ст. 98 ПКУ передбачено, що якщо реорганізація здійснюється шляхом об'єднання двох або більше платників податків в одного платника податків з ліквідацією платників податків, що об'єдналися, об'єднаний платник податків набуває усіх прав і обов'язків щодо погашення грошових зобов'язань чи податкового боргу всіх платників податків, що об'єдналися.

Згідно п. 98.9 ст. 98 ПКУ, якщо сума надміру сплачених грошових зобов'язань або невідшкодованих податків та зборів платника податків перевищує суму грошових зобов'язань або податкового боргу з інших податків, сума перевищення перераховується в розпорядження правонаступників такого платника податків.

Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 №422, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 20.05.2016 за №751/28881, передбачено, що у разі коли внаслідок припинення юридичної особи шляхом реорганізації частина її зобов'язань чи заборгованості залишається непогашеною або у платника обліковуються складові суми переплат, до інтегрованих карток юридичних осіб - правонаступників засобами програмного забезпечення переносяться відповідні облікові показники з дотриманням хронології їх виникнення на підставі одного із документів: рішення про узгодження плану реорганізації платника податків; передавального акта; розподільчого балансу.

Враховуючи вищевикладене, у разі реорганізації платника податку сальдові показники з податку на додану вартість данного платника засобами програмного забезпечення будуть перенесені до сальдових показників його правонаступника з дотриманням хронології їх виникнення. Для цього правонаступнику потрібно звернутись до ДПІ за місцем обліку платника податку, який припиняє свою діяльність шляхом реорганізації, з відповідною заявою та підтверджуючими документами із вищезазначеного переліку.

Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 52.2 статті 52 ПКУ податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися  платником податків, якому надано таку консультацію, та діє до внесення змін до статей ПКУ, на які в ній іде посилання.

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
23.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 27 вересня набудуть чинності зміни щодо блокування ПН Мінекономіки внесло зміни до Критеріів підприємств Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців Нова підстава для відстрочки працівників: законопроєкт Для броню...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
25.09.2025
Особливості перетворення ДП у державне некомерційне товариство: інфографіка від Мін’юсту
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції в м. Одеса оприлюднило Порядок перетворення державного підприємства в державне некомерційне товариство. Більше за темою: Корпоратизація та перетворення комунальних підприємств: юридичні нюанси та алгоритм Як перетворити приватне підприємство ...
25.09.2025
Особливості складання позовних заяв
Розглянемо, як скласти правильно позовну заяву, тобто які мають бути обов’язкові елементи (назва суду, дані позивача та відповідача, суть позову, вимоги позивача, докази тощо) П'ятий апеляційний адміністративний суд запускає рубрику, у якій складні норми Кодексу адміністративного судочинства (...
25.09.2025
Перевірка знань із питань охорони праці під час воєнного стану
Законодавство з охорони праці дозволяє роботодавцю на власний розсуд визначати форму та механізм навчання з питань праці своїх працівників, а також встановлювати обсяг вивчення вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці. Більше за темою: Інструкція з охорони праці для працівни...
Кращі матеріали