Изменен порядок составления органами Казначейства отчетности об исполнении бюджетов
Приказом Казначейства от 29.10.15 г. № 304 (далее – Приказ № 304) внесены изменения в следующие нормативные документы: Инструкцию о составлении органами Государственной казначейской службы Украины финансовой и бюджетной отчетности об исполнении местных бюджетов, утвержденную приказом ГКС от 08.02...
Наталия Сушко
07.12.2015 235 0 0
Як забезпечити приймальну комісію ВНЗ досвідченими кадрами?
У цей час у вищих навчальних закладах (далі – ВНЗ) усіх рівнів акредитації триває робота приймальних комісій. Як діяти керівникові ВНЗ, щоб у повному обсязі була забезпечена робота зазначених комісій і водночас штатні працівники ВНЗ протягом літа повноцінно відпочили? Як передбачено ст. 38 Закону в...
Анна Семененко
04.12.2015 1647 0 0
Інвентаризація вторинної сировини
Під час проведення річної інвентаризації комісія перевіряє не лише матеріальні цінності, придатні до використання, а й металобрухт, а також інші види вторинної сировини, що утворилися після розбирання активів та предметів, які втратили свої експлуатаційні та товарні якості. Розглянемо особливості ін...
04.12.2015 2775 0 1
Планування видатків на придбання запасів
Питання щодо правильного планування асигнувань для придбання запасів (розподілу витрат за кодами економічної класифікації) та достовірного відображення в бухгалтерському обліку операцій останнім часом набуває все більшої актуальності в усіх установах незалежно від обсягу використання таких з...
03.12.2015 348 0 0
Працівник помер: оподаткування останніх виплат
У разі смерті працівника бухгалтерові необхідно визначити суму заборгованості перед померлим працівником. Розглянемо як оподаткувати та відобразити у звітності остаточний розрахунок суми, що належить померлому працівникові. Оподаткування виплат Відразу скажемо, що останні виплати працівникові у ви...
Валентина Ємельянова
03.12.2015 20706 0 1
Поліпшення та ремонти необоротних активів бюджетних установ у світлі впровадження НП(С)БОДС
Незважаючи на урядові обмеження щодо здійснення поліпшень і ремонтів необоротних активів, установлені постановою КМУ від 01.03.14 р. № 65 (із змінами), одними з найпоширеніших на семінарах запитань, які потребують тлумачення, залишаються саме запитання, пов’язані із здійсненням цих заходів у бюджетн...
Лариса Кіріченкова
02.12.2015 13759 0 2
Заходи впливу за неналежне виконання бюджетного законодавства
Із цієї консультації ви дізнаєтеся, які заходи впливу можуть вживати органи Державної казначейської служби (далі – органи Казначейства) до розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за неналежне виконання ними бюджетного законодавства. Загальні положення Порядок здійснення контролю за дотримання...
30.11.2015 13253 0 0
Який КЕКВ застосувати при оплаті за навчання членів комітету з конкурсних торгів?
Установа знайшла можливість та оплатила послуги з навчання членів комітету з конкурсних торгів за КЕКВ 2240, а не за КЕКВ 2282, як того вимагають контролюючі органи. Чи вважається це нецільовим використанням бюджетних коштів? Ні, визнавати такі видатки нецільовими немає підстав. Дійсно, якщо члени...
Наталія Чередник
30.11.2015 679 0 0
Індексація доходів при підсумованому обліку часу роботи
Інтерес до порядку індексації доходів працівників, яким уведено підсумований облік робочого часу, викликаний тим, що, як правило, тривалість їх роботи за місяць не збігається з місячною нормою годин, установленою для 5- або 6-денного робочого тижня. У цій консультації ми розповімо, як правильно пров...
Наталя Волкова
26.11.2015 2536 0 1
Подання замовником документації
Часто на практиці виникає запитання, хто саме від імені замовника має подавати учасникам документацію та зміни до неї: голова комітету, особа, відповідальна за торги, секретар комітету або інша особа? Обов’язок подавати особам, які звернулися з відповідним запитом, документацію конкурсних торгів, з...
26.11.2015 244 0 0
Найбільш актуальне на кінець 2015 року питання для бухгалтерів бюджетних установ має законне рішення
Виходячи з нових вимог національних положень(стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі - НП(С)БОДС) майже всі бюджетні установи стикнуться з необхідністю визначати ліквідаційну вартість необоротних активів, залишкова вартість яких дорівнює «0», а також із подальшими процедурами в...
24.11.2015 370 0 1
Облік операцій із виплат мобілізованим працівникам
З цієї консультації ви дізнаєтесь: як відображати в обліку та звітності операції щодо реалізації таких соціальних гарантій, як збереження середньої заробітної плати за громадянами України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період, у тому числі за контрактом ...
23.11.2015 1595 0 0
Чи потрібно проводити інвентаризацію доходів і витрат майбутніх періодів?
Чи слід проводити інвентаризацію доходів і витрат майбутніх періодів? Як відобразити інформацію за ними в бюджетній та фінансовій звітності? Запровадження бюджетними установами з 1 січня поточного року НП(С)БОДС обумовило виокремлення в бухобліку нових об’єктів обліку – доходів і витрат майбутніх п...
21.11.2015 1659 0 0
Чи є право на підвищену ПСП в учасника АТО?
В установі працюють два демобілізованих працівники, які брали безпосередню участь в АТО і отримали статус учасників бойових дій. Один із них отримав поранення і є інвалідом ІІ групи. Чи мають право такі працівники на підвищену податкову соціальну пільгу (далі – ПСП)? У 2015 році будь-який платник п...
Сергій Наумов
20.11.2015 130 0 0
Планування суми індексації в кошторисі установи
Із цієї консультації ви дізнаєтеся: як передбачити в кошторисі бюджетної установи видатки на проведення індексації грошових доходів громадян. Загальні підходи до планування видатків на індексацію Відповідно до ст. 1 Закону від 03.07.91 р. № 1282-ХІІ «Про індексацію грошових доходів населення» (дал...
Петро Кійко
20.11.2015 2657 0 0
Індексація стипендій
Індексація стипендій має свої особливості, пов’язані з тим, що, на відміну від заробітної плати, вони не є гарантованими щомісячними виплатами. Можливість отримання стипендії та її розмір залежить від того, наскільки успішно навчається учень або студент. Поговоримо про ці особливості детальніше. По...
19.11.2015 1947 0 0
Спортивна школа надає платні послуги басейну: чи застосовувати РРО?
Спортивна школа (бюджетна установа) надає платні послуги з користування басейном. Плата за ці послуги надходить як безготівково через Казначейство на спеціальний рахунок, так і готівкою в касу установи з оформленням прибуткових ордерів. Чи потрібно при наданні цих послуг застосовувати РРО? Якщо так,...
19.11.2015 539 0 0
Роз’яснення документації та унесення змін до неї
Досить часто замовник так замудро прописує вимоги та умови документації, що учасники не можуть їх до кінця зрозуміти. Або предмет закупівлі є складним і замовник для закупівлі, наприклад, якісних товарів чи послуг установлює в документації певні вимоги до учасників, які теж викликають у них запитанн...
19.11.2015 284 0 0
Реорганізація органів державної влади та місцевого самоврядування
Виходячи з ухваленої 27.02.14 р. на засіданні Верховної Ради Програми діяльності Кабінету Міністрів України, нагальним є формування нової системи влади, зокрема забезпечення дотримання принципу поділу державної влади на законодавчу, виконавчу, судову. Отже, неминучим буде реформування органів влади ...
Анна Лобатюк
17.11.2015 23812 0 2
Як оформити прибиральницю на посаду кухаря школи під час його хвороби?
Як оформлюється робота прибиральниці закладу освіти, оформленої на 0,5 ставки, яка під час хвороби кухаря працюватиме на повну ставку? Виходячи з норм КЗпП, на період тимчасової непрацездатності у зв’язку з фізичною нездатністю працівника здійснювати трудову діяльність (хвороба, травма, вагітність ...
17.11.2015 3321 0 0