Пенсія держслужбовців у запитаннях та відповідях
Ми вже неодноразово повідомляли, що з 01.05.16 р. діють нові засади функціонування органів влади та відповідно застосовуються інші підходи до визначення статусу, повноважень, виконуваних функцій працюючих у цих органах осіб. Це передбачено Законом від 10.12.15 р. № 889-VІІІ «Про державну службу» (д...
Анна Семененко
01.11.2016 22002 7 1
Як відобразити в обліку надходження податків до каси сільради?
Нещодавно наказом Мінфіну від 01.09.16 р. № 799 було затверджено в новій редакції форму Квитанції про прийняття податків і зборів (далі – квитанція). Нею передбачено використання квитанції для сплати податків і зборів через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад. Як в...
Наталя Волкова
31.10.2016 949 0 2
Бліцвідповіді на запитання щодо індексації доходів
№ з / п Запитання Коротка відповідь, нормативна база 1 2 3 1 Чи встановлено обмеження для самої суми індексації? Чи не є порушенням, коли її розмір перевищує прожитковий мінімум? ...
31.10.2016 265 0 2
Індексація доходів при підсумованому обліку робочого часу
На перший погляд може здатися, що виплати працівникам, для яких запроваджено підсумований облік робочого часу, не матимуть постійного характеру. Адже при такому режимі в різних місяцях виходить різна кількість відпрацьованого часу, тому розмір зарплати може коливатися. Так думають ті, хто плутає умо...
28.10.2016 487 0 1
Як індексуються доходи робітників з обслуговування державних та місцевих органів управління?
Порядок формування окладів робітників, передбачений Наказом № 77, відрізняється від механізму встановлення окладів у таких галузях бюджетної сфери, як освіта, охорона здоров’я тощо. Чи є у зв’язку із цим якісь особливості індексації доходів такої категорії працівників? Дійсно, для робітників, які об...
27.10.2016 273 0 1
Головний бухгалтер звільняється: на кого покласти обов’язки та передати справи
Із цієї статті ви дізнаєтеся: як правильно діяти керівництву бюджетної установи в разі, якщо звільняється головний бухгалтер, а нової кандидатури для передання справ ще немає. Що можна застосувати на практиці: скориставшись нашими рекомендаціями та зразком, скласти акт прийняття-передачі справ бухг...
Олена Чечуліна
26.10.2016 1490 0 1
Візуємо, підписуємо... межа відповідальності бухгалтера
У юристів є готовий рецепт: «Не знаєте, як учинити, – чиніть згідно із законом». Але багатьом із нас, бухгалтерів, не вистачає елементарних знань юриспруденції. Звідси і правова безграмотність, помилки, невміння орієнтуватися в безлічі вимог нормативно-правових актів і взаємодіяти з контролюючими та...
25.10.2016 26581 0 3
Вимоги нормативних актів щодо підписання документів
Дотримання порядку оформлення первинних документів забезпечить головному бухгалтеру (бухгалтеру) бюджетної установи впевненість у правильності виконаних ним повноважень, можливість подання до суду правильно оформлених документів як доказів своїх вимог і заперечень, та допоможе у відстоюванні в суді ...
24.10.2016 31923 0 1
Як установлюється оклад та надбавки старості територіальної громади
В умовах реформування місцевих органів влади на сьогодні досить швидкими темпами йде процес створення таких органів самоорганізації населення, як територіальні громади (далі – тергромади). Відповідно до системи місцевого самоврядування крім голів тергромад, сільських, селищних, міських рад, а також ...
20.10.2016 432 0 1
Типові порушення, які оскаржують учасники публічних закупівель
Система публічних закупівель уже впевнено крокує Україною. Ми розглянули вже багато актуальних питань стосовно дій у тій чи іншій ситуації, щоб правильно провести торги. Сьогодні ми проаналізуємо типові порушення, які оскаржують учасники, та надамо рекомендації, як не допускати їх замовнику. Оскарже...
Ярослава Дуброва
19.10.2016 14266 0 1
Оскарження публічних закупівель
Із цієї статті ви дізнаєтеся: про правила оскарження публічних закупівель, зокрема типові питання оскарження. Що можна застосувати на практиці: рекомендації, як діяти замовнику, якщо учасник оскаржить закупівлю, зокрема, як правильно визначити строки для укладання договору про закупівлю за оскаржен...
18.10.2016 6698 0 1
Чи можливе повернення до медичної практики після призначення пенсії за вислугу років?
Працівниця закладу охорони здоров’я, яка працювала на посаді медсестри, з 2011 року отримує пенсію за вислугу років і одночасно працює в цьому закладі на посаді оператора ПК. У серпні 2016 року вона набула права та оформила пенсію за віком і має бажання перейти на посаду статистика медичного. Курси ...
Ірина Дереглазова
13.10.2016 7122 0 1
Інтерн має дві бази стажування: як оплачується керівництво такою практикою?
Випускника медичного ВНЗ згідно з наказом обласного управління охорони здоров’я зараховано на посаду лікаря-інтерна в обласну клінічну лікарню. Водночас згідно із цим самим наказом він проходить заочну частину інтернатури в пологовому будинку. Чи оплачується в такому разі безпосереднє керівництво пр...
13.10.2016 1845 0 1
Оплата праці відряджених працівників
Оплата праці працівників, направлених у службове відрядження, регулюється нормами КЗпП. Згідно зі ст. 121 КЗпП серед гарантій при відрядженнях передбачене збереження за працівником місця його роботи (посади), а також зарплата за весь час відрядження, у тому числі за час перебування в дорозі, яка не ...
Ольга Кліменко
13.10.2016 482 0 1
Індексація доходів військовослужбовців: нюанси проведення
У постанові КМУ від 09.12.15 р. № 1013 (далі – Постанова № 1013), згідно з нормами якої були підвищені оклади працівників майже всіх галузей бюджетної сфери, зазначено, що таке підвищення не поширюється, зокрема, на військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу (далі – військовослужбовц...
11.10.2016 4970 0 1
Індексація в закладах охорони здоров’я
При затвердженні спільним наказом Мінпраці та соцполітики та МОЗ від 05.10.05 р. № 308/519 Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення (далі – Умови) законодавець ставив за мету врахувати всі особливості їх роботи залежно від кваліфікації, характе...
10.10.2016 266 0 3
Інвентаризація розрахунків: організація та оформлення
Нормативно-правова база щодо інвентаризації Коли та в яких випадках необхідно проводити інвентаризацію активів і зобов’язань, визначено в Порядку подання фінансової звітності, затвердженому постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419 (далі – Порядок № 419). Зокрема, у п. 12 цього Порядку передбачено обо...
05.10.2016 417 0 1
Инвентаризация расчетов: что нужно знать бухгалтерам и другим участникам этого мероприятия
Подходит к концу бюджетный год, и бухгалтерам к их текущей работе добавляется еще и инвентаризация активов и обязательств бюджетного учреждения. Почти каждый специалист бухгалтерской службы в зависимости от своих полномочий и ответственности принимал или будет принимать участие в этом мероприятии. С...
04.10.2016 420 0 1
Індексація стипендій: 8 відповідей на актуальні запитання
Зазвичай на початку навчального року одним із найпопулярніших питань, що обговорюються бухгалтерами навчальних закладів та експертами редакції, є індексація стипендій. І хоча ця тема часто є предметом наших публікацій, у сьогоднішній консультації у вигляді лаконічного діалогу (запитання-відповідь) м...
03.10.2016 353 0 1
Робота в системі ProZorro: процедура закупівлі
Ця стаття відповість на запитання: стосовно роботи в системі ProZorro, зокрема, при здійсненні закупівель на додатково виділені кошти. Бюджетна установа є філією. Усі господарськi договори вона укладає самостійно від імені юридичної особи. Під час реєстрації на електронному майданчику необхідно зазн...
29.09.2016 419 0 1