Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Партнерство по-українськи: навіщо корпораціям залучати локальних постачальників

24.03.2016

У складних економічних умовах контроль витрат і стабілізація бізнесу відіграють ключову роль в ухваленні рішень - особливо в управлінні екосистемою постачальників. Крім суто економічної складової такого рішення, для міжнародної корпорації вибір постачальника завжди буде нерозривно пов'язаний ще і з корпоративними цінностями і соціальною відповідальністю, адже кількість підрядників тільки в одній країні може перевищувати кілька сотень, а наслідки такого вибору здатні впливати на економіку цілих регіонів.

В епоху інформаційного суспільства прийнято переосмислювати класичний підхід до бізнесу. Інновації та технології, з одного боку, радикально змінюють наші уявлення про життя і про самих себе, а з іншого - повертають нас до основ, на яких створювався суспільство. Великі компанії, особливо транснаціональні корпорації, розуміють важливість суспільства і його запиту. І для «Філіп Морріс Інтернешнл» роль бізнесу завжди виходила за рамки бізнесу як такого. Успіх компанії безпосередньо залежить від успішності діалогу з суспільством і взаємної інтеграції.

Будучи міжнародною компанією і маючи виробництво в Україні, ми, звичайно, працюємо з величезною кількістю підрядників. Розвиток місцевих постачальників - це частина нашої бізнес-культури, корпорація вкладає багато ресурсів в локальні компанії на кожному ринку. Це дає відчутну економію коштів, а стабільність наших замовлень дозволяє місцевому бізнесу виконувати соціальну місію: забезпечувати робочі місця і розвивати ринок. Таким чином ми надаємо місцевим компаніям можливість заробити і отримати досвід співпраці з міжнародною корпорацією. Вибираючи постачальника, наші фахівці завжди шукають можливість переключитися на українську компанію, не змінюючи закуповуваного продукту або послуги, але готові і до їх зміни - при наявності якісної альтернативи.

Співпраця з місцевими невеликими компаніями приносить транснаціональній корпорації краще розуміння потреб клієнтів, процесів, що відбуваються в суспільстві і в економіці

В Україні, у зв'язку з кризою, дійсно зросла необхідність підтримки місцевого малого та середнього бізнесу. У 2015 році ми посилили напрямок роботи з місцевими підрядниками. Фокус на локальних постачальників став одним з ключових напрямків стратегії «Філіп Морріс» в Україні. Тепер 60% наших договорів з постачальниками - це договори з українськими компаніями, які виробляють товар або надають послугу всередині країни. Решта 40% договорів - з міжнародними та українськими компаніями, які продають імпортну продукцію.

Залучаючи місцевих партнерів, ми суттєво оптимізуємо наші витрати. У 2015 році почали працювати з 30 новими українськими компаніями. В кінці року підвели підсумки, і за нашими підрахунками, це допомогло скоротити витрати на $ 1 млн. Наприклад, залучення до проведення щорічних досліджень українського підрядника замість міжнародного дозволило скоротити їх вартість на $ 30 000. Використання українського представництва глобальної компанії замість стандартного міжнародного хабу для організації роботи call-центру скоротило відповідні витрати на $ 330 000. Виробництво частини обладнання (накопичувача) для лінії жилки на українському підприємстві дозволило заощадити $ 100 000.

У пошуках нових рішень ми також сформували додатковий напрямок роботи з підрядниками. У 2015 році випробували формат співпраці з фрілансерами через партнера - українську фріланс-біржу Proffstore. Вибір цієї платформи був обумовлений для нас, в першу чергу, наявністю В2В-рішення і готовністю розвивати ринок фріланс-послуг в Україні. Всього за три місяці співпраці з Proffstore в тестовому форматі ми залучили близько 30 осіб, і разом реалізували понад 40 проектів.

Крім того, щоб масштабувати нашу ініціативу, ми звернулися до Європейської бізнес-асоціації з пропозицією про партнерство у запуску проекту по підтримці місцевого бізнесу Unlimit Ukraine. Проект дозволяє місцевим компаніям отримувати інформаційну, рекламну та експертну підтримку для просування товарів і послуг, а також для поліпшення управлінських навичок. В даний момент в різних напрямках роботи проекту зареєстровані і беруть участь майже 100 компаній.

Я переконаний, що в цьому і полягає одна з ключових унікальних компетенцій будь-якого великого міжнародного бізнесу: ми можемо забезпечити стабільність і обсяг замовлень, які дадуть можливість місцевим компаніям встояти в непростий час кризи, зберегти робочі місця, отримати новий досвід, підняти свої професійні стандарти.

Ми приносимо інноваційні підходи, технології та рішення, нові для українського ринку. При бажанні змінюватися і вдосконалюватися така співпраця може стати для локальних компаній проривом. Над цим, звичайно, потрібно попрацювати, але якісно запровадивши необхідні зміни один раз, локальна компанія може істотно розширити коло своїх міжнародних клієнтів і вийти на принципово новий рівень.

У 2015 році ми почали працювати з 30 новими українськими компаніями. В кінці року підвели підсумки, і за нашими підрахунками, це допомогло скоротити витрати на $ 1 млн

Співпраця з місцевими невеликими компаніями приносить транснаціональної корпорації краще розуміння потреб клієнтів, процесів, що відбуваються в суспільстві і в економіці. Цей діалог дає глибоке розуміння країни і ринку. Місцеві компанії часто краще відчувають ринок, швидше реагують на появу нових трендів, можуть підказати якісь нестандартні рішення. Вони більш гнучкі і привносять в наше співробітництво нестандартні підходи, які міжнародні гіганти іноді упускають, перебуваючи в рамках жорсткої бізнес-структури, процесів і політик.

У наших планах на наступний рік - навчальні модулі для українських компаній - учасників наших проектів з обміну досвідом, а також допомога українським постачальникам у виході на міжнародний рівень: сертифікація, правові аспекти, пошук партнерів. І, звичайно, ми продовжуємо розширювати базу наших українських підрядників.

Відкриваючись для місцевого бізнесу, корпорації запускають цілий соціально-економічний механізм - свого роду екосистему, яка в перспективі може суттєво змінити стан справ в масштабах країни. Інвестуючи в бізнес, ми інвестуємо в розвиток економіки, залишаємо гроші всередині країни, створюємо нові робочі місця, підвищуємо професійні стандарти. Це вкладення вигідне для нас не тільки з точки зору безпосереднього бізнес-інтересу. Інвестиція в український малий і середній бізнес - це інвестиція в суспільство, його довгостроковий розвиток і добробут, це інвестиція в наш загальний успіх.

Джерело: http://forbes.net.ua/opinions/1413276...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали