Готуються зміни до порядку ведення Реєстру неприбуткових організацій
Оприлюднено для обговорення до 11 листопада проект постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 13.07.16 р. № 440 та до Порядку, затвердженого цією постановою (далі – Постанова № 440, Порядок № 440). З метою приведення у відповідність до чинного законодавства та скорочення обсягів паперового листування між контролюючими органами та неприбутковими організаціями документ передбачається доповнити нормами, згідно з якими, зокрема:
- релігійні організації, які були включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) на 13.08.15 р. (день набуття чинності Закону від 17.07.15 р. № 652-VIII) та відповідають вимогам абзацу другого пп. 133.4.1 Податкового кодексу (далі – ПК), включаються контролюючим органом до нового Реєстру із присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості (п. 3 Постанови № 440);
- неприбуткова організація може звернутися до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру (за формою нового додатка 3 до Порядку № 440) (запит передається особисто представником організації або уповноваженою особою або надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку). При цьому організації, які уклали з відповідним органом договір про визнання електронних документів, можуть подати запит в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та отримати відповідь на електронну пошту, з якої надійшов запит, з накладенням електронної печатки контролюючого органу. Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі надаватиметься безоплатно протягом 3 робочих днів після дня отримання запиту (новий п. 121 Порядку № 440).
http://sfs.gov.ua/
Коментарі до матеріалу