Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Затверджено оновлений порядок інформування про порушення застосування ПСП

Редакція

12.07.2017 74 0 0

Головне управління ДФС у м. Києві інформує, що 30.06.2017 набув чинності наказ Мінфіну від 19.05.2017 № 514, яким затверджено Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форму Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу.

Контролюючий орган, що здійснює аналіз показників податкової звітності, повідомляє роботодавця про наявність виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок порушень платником податку - працівником такого роботодавця застосування ПСП, про позбавлення платника податку або відновлення його права на ПСП відповідно до норм пп. 169.2.1, 169.2.4 п. 169.2 ст. 169 розд. IV Податкового кодексу України.

У зазначених випадках структурний підрозділ контролюючого органу, до функцій якого належить аналіз даних податкової звітності чи проведення документальних перевірок, складає Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу за встановленою формою, якщо платник податку отримував її більше ніж за одним місцем нарахування (виплати) доходу або у разі отримання доходів, зазначених у пп. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 розд. IV ПКУ.

Довідково: наказ № 514 опубліковано в бюлетені "Офіційний вісник України" від 30.06.2017 № 51.

Джерело: http://kyiv.sfs.gov.ua/media-ark/news...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали