Право підпису під час тимчасової відсутності директора, головного бухгалтера: подаємо Повідомлення про нову особу
04.08.2017 1590 0 0
Електронний сервіс «Управління електронних цифрових підписів», створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді за кодом форми J(F)1391102 (далі – Повідомлення). Також в Повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.
У Повідомленні необхідно заповнювати всі поля документу, а саме:
- дату та номер;
- найменування органу ДФС, до якого подається Повідомлення;
- найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податків;
- код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорту.
В табличну частину Повідомлення необхідно внести дані про відповідальних осіб, яким надано право підпису податкових документів, а також у разі необхідності – дані про отриману печатку підприємства.
До Повідомлення додаються нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення спочатку підписується електронними цифровими підписами (далі – ЕЦП) відповідальних осіб, вказаних у табличній частині повідомлення.
Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...
Коментарі до матеріалу