Порядок здійснення інвентаризації під час податкової перевірки
13.05.2016 533 0 0
Відповідно до підпункту 20.1.9 пункту 20.1 статті 20 ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ контролюючі органи мають право вимагати в ході перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, у тому числі зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки.
Відповідно до пункту 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, інвентаризація на вимогу контролюючого органу проводиться на підставі належним чином оформленого документа, у термін та в обсязі, зазначених у ньому, але не раніше дня його отримання платником податків.
Оскільки діючим законодавством не передбачено окремих вимог до оформлення та змісту такого документа, вимога про проведення інвентаризації оформлюється окремим документом у довільній формі із зазначенням обсягів та строків проведення інвентаризації та надсилається платнику податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його законному чи уповноваженому представникові).
Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області
Джерело: http://vin.sfs.gov.ua/media-ark/news-...
Коментарі до матеріалу