Нові критерії немаркованих алкогольних напоїв
01.04.2016 266 0 0
Зазнало змін Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затверджене постановою КМ України від 27.12.2010 року № 1251.
Змінами уточнено, що маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюють виробники зазначеної продукції. При цьому немаркованими вважаються алкогольні напої з марками, які мають конкретні розміри фізичних пошкоджень, а саме:
- пошкодження, що унеможливлюють встановлення реквізитів марки;
- відкритий надрив з краю марки, розмір якого перевищує: вертикальний надрив -4×10 мм; горизонтальний - 4×20 мм; діагональний - 4×18 мм (довжина діагонального розриву визначається як прямокутна проекція);
- пошкодження, через які зменшилася довжина марки на 10 мм і більше або ширина марки - на 5 мм і більше;
- відсутність кута марки площею більше ніж 150 кв. мм, довжина меншої сторони якого - більше ніж 10 мм.
Також до 20 числа місяця, в якому подано заявку-розрахунок на виготовлення необхідної кількості марок, покупцям марок дозволено здійснити коригування в бік збільшення марок шляхом подачі додаткової попередньої заявки-розрахунку, що не перевищує обсягу поданої заявки-розрахунку.
У разі запровадження марок акцизного податку нового зразка виробники та імпортери алкогольних напоїв матимуть змогу подальшого викупу залишків виготовлених та оплачених ними акцизних марок попереднього зразка, наявних у сховищах ДФС.
ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві
Джерело: http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storink...
Коментарі до матеріалу