Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Нові критерії немаркованих алкогольних напоїв

Зазнало змін Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затверджене постановою КМ України від 27.12.2010 року № 1251.

Змінами уточнено, що маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюють виробники зазначеної продукції. При цьому немаркованими вважаються алкогольні напої з марками, які мають конкретні розміри фізичних пошкоджень, а саме:

  • пошкодження, що унеможливлюють встановлення реквізитів марки;
  • відкритий надрив з краю марки, розмір якого перевищує: вертикальний надрив -4×10 мм; горизонтальний - 4×20 мм; діагональний - 4×18 мм (довжина діагонального розриву визначається як прямокутна проекція);
  • пошкодження, через які зменшилася довжина марки на 10 мм і більше або ширина марки - на 5 мм і більше;
  • відсутність кута марки площею більше ніж 150 кв. мм, довжина меншої сторони якого - більше ніж 10 мм.

Також до 20 числа місяця, в якому подано заявку-розрахунок на виготовлення необхідної кількості марок, покупцям марок дозволено здійснити коригування в бік збільшення марок шляхом подачі додаткової попередньої заявки-розрахунку, що не перевищує обсягу поданої заявки-розрахунку.

У разі запровадження марок акцизного податку нового зразка виробники та імпортери алкогольних напоїв матимуть змогу подальшого викупу залишків виготовлених та оплачених ними акцизних марок попереднього зразка, наявних у сховищах ДФС.

ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві

Джерело: http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storink...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали