Чи може роботодавець видати працівникам трудові книжки?
Центрально-Західне міжрегіональне управління Держпраці інформує, що роботодавець може видати працівникові трудову книжку в наступних випадках:
- у разі звільнення (стаття 47 Кодексу законів про працю України);
- після завершення включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників (пункт 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі»);
- під час дії воєнного стану (стаття 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»).
Видача трудової книжки працівникові здійснюється під підпис.
https://t.me/km_dsp/
Коментарі до матеріалу