Яку скаргу, розглядають протягом 10 календарних днів
10.02.2017 200 0 0
З 1 січня 2017 року набули чинності зміни, внесені до статті 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Цими змінами, зокрема, доповнено статтю 56 ПКУ пунктом 56.23, яким визначено особливості оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зокрема, передбачено, що скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних подається тільки до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, тобто до ДФС.
Скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги, при цьому термін розгляду скарги не може бути продовженим.
В свою чергу, якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.
Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...
Коментарі до матеріалу