Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як ФОП - загальносистемнику обліковувати виплату лікарняних

26.12.2018 113 0 0



До витрат підприємця на загальній системі оподаткування включається сума виплаченого матеріального забезпечення у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності найманого працівника (оплата перших п'яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця), яка відображається у гр. 7 Книги обліку доходів і витрат.

Саме в цій графі вказуються сума витрат на оплату праці та нарахування, понесені у звітному місяці.

Решта суми оплати днів непрацездатності, що перевищує 5 днів, фактично виплачує Фонд соцстраху, отже не є витратами підприємця, і як наслідок, не включається до витрат, що враховуються при визначенні чистого оподатковуваного доходу.

Зазначена норма передбачена п. 177.2, пп. 177.4.2 та п. 177.10 ст. 177 ПКУ.

http://zp.sfs.gov.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали