Як ФОП - загальносистемнику обліковувати виплату лікарняних
Чи оплачується лікарняний, оформлений із порушенням?
Перший день непрацездатності повністю відпрацьовано: коли починати відлік 5 днів?
До витрат підприємця на загальній системі оподаткування включається сума виплаченого матеріального забезпечення у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності найманого працівника (оплата перших п'яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця), яка відображається у гр. 7 Книги обліку доходів і витрат.
Саме в цій графі вказуються сума витрат на оплату праці та нарахування, понесені у звітному місяці.
Решта суми оплати днів непрацездатності, що перевищує 5 днів, фактично виплачує Фонд соцстраху, отже не є витратами підприємця, і як наслідок, не включається до витрат, що враховуються при визначенні чистого оподатковуваного доходу.
Зазначена норма передбачена п. 177.2, пп. 177.4.2 та п. 177.10 ст. 177 ПКУ.
http://zp.sfs.gov.ua/
Коментарі до матеріалу