Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

«Гаряча лінія»: «Основні завдання роботи центрів обслуговування платників»

Редакція

23.02.2017 2605 0 0

Питання. Які корисні функції містить сервіс «Електронний кабінет платника»?

Відповідь. «Електронний кабiнет платника» – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу.

Знайти «Електронний кабінет платника» можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України. Для повноцінного користування сервісом необхідно здійснити ідентифікацію платника (юридичної або фізичної особи) за допомогою електронного цифрового підпису. Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, можна знайти на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/ca-registry.

При здійсненні ідентифікації платник може вказати контактні дані, за якими буде здійснюватись зворотній зв'язок, зокрема:

- регіон в якому знаходиться орган ДФС, до якого він звертається (вибрати із запропонованого переліку);

- орган ДФС, до якого необхідно звертатися (вибрати із запропонованого переліку);

- адресу електронної пошти (e-mail);

- контактний номер телефону;

- поштові індекс та адресу для листування.

Проставивши відмітки у відповідних рядках можна визначити, чиї підписи будуть використовуватись при роботі із особистим кабінетом.

Платник податків, що пройшов ідентифікацію, має можливість створити та надіслати до контролюючих органів:

- повідомлення про прийняття працівника на роботу;

- податкову декларацію з податку на додану вартість;

- податкову декларацію з акцизного податку;

- податкову декларацію з рентної плати (місячну);

- податкову накладну;

- розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної);

- акцизну накладну;

- товарно-транспортну накладну на переміщення спирту етилового;

- товарно-транспортну накладну на переміщення алкогольних напоїв;

- договір про визнання електронних документів.

Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування      (додаток 4);

Питання. Чи можливо за допомогою сервісу отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для декларування?

Відповідь. Так, за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків можливо. Слід звернути увагу користувачів, що довідка отримується тільки за наявності електронного ключа, згенерованого, як для фізичної особи. Окрім того, відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Докладніше дивись за посиланням: http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали