Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

ЖЕКи запрацювали по-новому

Редакція

22.09.2016 169 0 0

Чи стануть центри комунального сервісу корисним новаторством, або залишаться добре знайомими ЖЕКами з тим же низьким рівнем коефіцієнта корисної якості?

У зв'язку з реформою ЖКГ, яка в даний час активно впроваджується в містах України, населенню дуже непросто розібратися в нових реаліях.

Фахівці відзначають досить великий рівень соціальної напруги, оскільки ціни за послуги ЖКГ ростуть, якість цих послуг залишається на низькому рівні, а коли справа доходить до відповідальності за неякісне обслуговування, то монополісти звинувачують один одного.

Як результат, споживач зол, тому що відчуває себе обдуреним.

Зняти цю напругу в столиці влада вирішила шляхом створення якихось центрів комунального сервісу (ЦКС). Ініціатором їх створення стала Київська міська державна адміністрація. Створені ці центри на базі колишніх ЖЕКів.

Вони навіть вже встигли отримати негативний відгук від розчарованих киян. Однак влада просить поблажливості, пояснюючи, що робота поки тільки налагоджується.

У вівторок, 20 вересня 2016 року, в ході прес-конференції на тему якісного обслуговування населення, Київводоканал - один з монополістів, які забезпечують столичних жителів водою, - оголосив, що для максимально комфортного обслуговування споживачів між підприємством і Центром комунального сервісу налагоджена тісна співпраця. Це означає, що вже сьогодні для отримання консультації з питань холодного водопостачання та водовідведення, нарахувань за спожиті послуги і т.д., жителі можуть звертатися не тільки в Розрахунковий департамент Київводоканалу, як це було раніше, а й вибрати для себе найбільш зручну по розташуванню точку прийому абонентів ЦКС.

Зазначені відділення, яких більше 70 по всьому місту, знаходяться практично в кожному районі, як уже було відзначено вище, в приміщеннях житлово-експлуатаційних організацій (ЖЕКів).

Питання, які здатні залагодити ЦКС

Зокрема, у відділеннях ЦКШ можна отримати додаткову консультацію, подати документи, а також залишити заявку на перерахунок в разі незгоди з нарахуваннями, які отримав споживач.

Якщо ви бажаєте укласти прямий договір з Кіевводоканолом на надання послуг, то чиновники обіцяли залагодити це питання протягом разового відвідування тих же ЦКС.

Також в центри можна звернутися з проблемою опломбування та перевірки лічильника.

За задумом авторів проекту в подальшому до системи планується підключити і інших монополістів на ринку послуг ЖКГ, оскільки так буде легше адмініструвати систему.

Джерело: http://sud.ua/news/2016/09/21/95554-z...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали