Виберіть стратегію поведінки з колекторською компанією, - поради адвоката
12.06.2017 91 0 0
У наш час велику кількість кредитної заборгованості набувають у банків колекторські компанії, які часто не гребують будь-якими методами для досягнення своїх фінансових результатів.
Отже, поради з ведення діалогу з колекторською компанією будуть наступні.
В першу чергу необхідно повідомити всіх осіб і учасників цієї розмови про те, що бесіда записується Вами на диктофон і, в разі порушення будь-яких прав чи погроз на Вашу адресу, цей запис буде переданий в правоохоронні органи. Після цього відразу потрібно вимагати встановлення особи того, хто дзвонить: його ПІБ, посада, організацію, від якої здійснюється дзвінок, а також реквізити договорів, за якими було передано право вимоги по Вашому кредиту саме цій колекторській компанії.
Далі необхідно повідомити абоненту про те, що Ви повністю обізнані про умови кредитування та Ваших особистих зобов'язаннях. Разом з тим не рекомендується проявляти будь-якої агресії або зайвих обіцянок колекторам. Розмова з Вашого боку завжди повиннна бути коректною, обдуманою, без повідомлення будь-яких додаткових відомостей про Вас, адже потрібно розуміти, що з іншого боку розмова також може записуватися і бути використана проти Вас.
Зазвичай при дзвінку колектори не очікують продуманих, підготовлених відповідей з боку боржника, тому така стратегія поведінки призведе до того, що ставлення до Вас і до Вашого кредиту буде набагато лояльніше, і це допоможе в Вашу користь вирішити питання з колекторської компанією про прощення боргу, його анулювання, дисконту або реструктуризацію.
Джерело: http://sud.ua/
Коментарі до матеріалу