Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Виберіть стратегію поведінки з колекторською компанією

Редакція

28.02.2017 120 0 0

Адвокат рекомендує, як відповідати на набридливі дзвінки.

У наш час велику кількість кредитної заборгованості купують у банків колекторські компанії, які часто не гребують будь-якими методами для досягнення своїх фінансових результатів.

Отже, поради щодо ведення діалогу з колекторською компанією будуть наступні.

В першу чергу необхідно повідомити всіх осіб і учасників цієї розмови про те, що розмова записується на диктофон і, у разі порушення будь-яких прав або погроз на Вашу адресу, цей запис буде переданий в правоохоронні органи. Після цього відразу потрібно вимагати встановлення особи абонента: його ПІБ, посаду, організацію, від якої здійснюється дзвінок, а також реквізити договорів, за якими передано право вимоги по Вашому кредиту саме цієї колекторської компанії.

Далі необхідно повідомити абоненту про те, що Ви повністю інформовані про умови кредитування та Ваших особистих зобов'язаннях. Разом з тим не рекомендується проявляти будь-яку агресію або зайвих обіцянок колекторам. Розмова з Вашої сторони завжди повинна бути коректною, обміркованою, без попередження яких-небудь додаткових відомостей про Вас, адже потрібно розуміти, що з іншого боку розмова також може записуватися та бути використана проти Вас.

Зазвичай при дзвінку колектори не очікують продуманих, підготовлених відповідей з боку боржника, тому така стратегія поведінки призведе до того, що ставлення до Вас і до Вашого кредиту буде набагато лояльніше, і це допоможе в Вашу користь вирішити питання з колекторською компанією про прощення боргу, його анулювання, дисконт або реструктуризацію.

Джерело: http://sud.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали