НБУ приєднався до Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади
23.11.2016 139 0 0
Національний банк України підтримав ініціативу уряду щодо забезпечення постійного зв’язку між державою та громадянами, приєднавшись до Національної системи опрацювання звернень органів виконавчої влади. Координатором цієї системи є державна установа "Урядовий контактний центр".
Взаємодія НБУ з Урядовим контактним центром допомагає створити єдину електронну платформу комунікацій для оперативного реагування на суспільні потреби: розгляд та вирішення порушених у зверненнях громадян, юридичних осіб, громадських організацій питань, надання фахових роз’яснень та довідкової інформації.
Користувачі можуть звертатися до Урядового контактного центру цілодобово за допомогою єдиного телефону "гарячої лінії" 15-45 як зі стаціонарних, так і телефонів мобільних операторів, або в форматі електронного повідомлення на сайті Центру.
Зі свого боку, після прийняття та опрацювання звернень, які є сферою відповідальності НБУ, оператори Урядового контактного центру надсилатимуть їх в електронному вигляді до Національного банку для формування відповіді.
Крім того, на початку грудня цього року НБУ проведе навчальний семінар для працівників Урядового контактного центру, щоб полегшити обробку запитів, пов’язаних із діяльністю центрального банку.
Джерело: https://bank.gov.ua/control/uk/publis...
Коментарі до матеріалу