Які підводні камені приховує зниження митних зборів на старі автомобілі з-за кордону
29.07.2016 118 0 0
Підступність наших чиновників навчила людей у всьому шукати якийсь підступ, навіть якщо нам повідомляють хороші новини. Сьогодні ми вам розповімо, які підводні камені приховує зниження митних зборів на старі автомобілі з-за кордону.
Вже з понеділка починає діяти закон, за яким українці один раз до початку 2019 року зможуть ввезти з-за кордону дешеву іномарку. Дешеву, тому що розмитнення в такому випадку обійдеться на 3500-4000 євро дешевше.
Якщо ще місяць тому в Мережі рекламувалася лише одна компанія, яка пропонує шопінг-тури в Німеччину і Польщу, то тепер їх маса. Втім, експерти попереджають: можна купити потопельника або розвалюху, а зароблять на цьому законі фірми, близькі до депутатів-лобістів.
Організовують тури
«З 1 серпня набуває чинності закон про зменшення акцизу на ввезення б/у автомобілів з Європи. Ми пропонуємо вам супровід, наші фахівці відправлять вас до Німеччини на літаку, поїзді чи автобусі. Допоможуть вибрати, перевірять по базі Інтерполу, будуть торгуватися, щоб збити для вас ціну. Словом, будуть з вами поруч день і ніч», - говорить одне з оголошень.
У скільки обійдеться така послуга, в компанії говорять ухильно. «Все залежить, в якому готелі ви захочете жити, на чому поїдете, яке авто виберете», - відповіли по телефону. За послуги експерта просять не менше 200 євро.
Правда, є думка, що шопінг-тури за б/у авто можуть бути справою ризикованою. «Якби я їхав, то брав би з собою трьох експертів: механіка - щоб він подивився, чи не скручений чи пробіг; кузовщика - щоб перевірив чи не був в аварії, не потопельник чи; експерта, який перевірить, чи не перебитий чи номер кузова, чи не викрадений він », - говорить гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. Очевидно, що такі тури - черговий удар по ринку нових авто, без того потерпілому через згортання кредитних програм і кризи в країні.
Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://hyser.com.ua/economics/100376-...
Коментарі до матеріалу