Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Кадрове забезпечення нових громад: методрекомендації від Асоціації ОТГ

12.11.2020 428 0 0

Усі громади в Україні зараз активно готуються до проведення перших пленарних засідань, офіційного набуття повноважень і подальшої роботи у забезпеченні комплексного місцевого розвитку територій.

Для ефективної реалізації своїх повноважень у чіткій відповідності до чинного законодавства новообраному органу місцевого самоврядування необхідно розпочати вирішення низки організаційно-кадрових питань, у тому числі - обрати оптимальну модель організаційної структури апарату місцевої ради, її виконавчого комітету та виконавчих органів ради.

  • Як розпочати зміцнення інституційної спроможності органу місцевого самоврядування?
  • Які кроки здійснити перш за все після завершення місцевих виборів?
  • Яку оптимальну модель організаційної структури апарату місцевої ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів ради сформувати?
  • Які рішення необхідно прийняти сільській, селищній, міській раді та новообраному сільському, селищному, міському голові в перші дні своєї діяльності?

Відповіді на ці та інші питання, пов’язані з організаційно-кадровим забезпеченням виконання визначених законодавством повноважень, ви можете знайти у цих методичних рекомендаціях, підготовлених з ініціативи та активної участі членів Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування України «Асоціація об’єднаних територіальних громад» і підтримки Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні».

Практична допомога в цих питаннях – відповідні зразки нормативно-розпорядчих документів та серія навчально-інформаційних вебінарів, що відбуваються з 3 по 13 листопада 2020 р.

decentralization.gov.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали