Що робити в разі отримання неправильної платіжки
23.08.2017 121 0 0
Якщо хтось із споживачів зіткнувся з проблемою неправильної платіжки, не потрібно це сприймати як спеціальне нарахування «Київводоканалу». Навпаки, організація зацікавлена в тому, щоб кияни отримали правильні нарахування, і щоб стану рахунків відповідали тим показаннями, які є у споживачів.
На сьогоднішній день пропонується кожному, хто отримав неправильну платіжку, звернутися в Центр комунального сервісу. Близько 80 точок по Києву працюють і приймають споживачів. Також працюють наші центри обслуговування, які відкриваються в кожному новому кварталі. Адреси: вул. Героїв Сталінграда, 14-Ж, Електротехнічна, 16, Ревуцького, 5.
Джерело: http://sud.ua/ru/news/ukraine/107633-...
Коментарі до матеріалу