33 правила для бізнесменів-початківців
16.01.2017 649 0 0
Займатися бізнесом Марк почав у 2007 році. Зараз він каже, що тоді навіть не уявляв, як буде розвиватися його справу. Спочатку Менсон просто хотів заробити побільше з мінімальними витратами. Марко не знав, що доведеться наполегливо працювати. І не підозрював, що ця важка праця може принести задоволення.
Тепер досвідчений бізнесмен Марк Менсон зібрав головні, на його думку, рекомендації для підприємців-початківців.
1. Не транжирьте гроші
Перший бізнес Марка швидко почав приносити прибуток, тому він дозволив собі розважальну поїздку в Буенос-Айрес. Там він витратив левову частку коштів, зароблених за перше півріччя існування компанії.
У підсумку за рік Менсон збанкрутував і просився тимчасово пожити у колишньої дівчини, щоб не опинитися на вулиці.
2. Навчіться заробляти в вільний час
Часто новачки в бізнесі скаржаться на брак вільного часу. Після роботи і спілкування з рідними у них залишається тільки 1-2 години. Але цей час можна присвятити розробці нової ідеї, що дозволяє приносити дохід.
При цьому вільний час не має ставати другою роботою. Вибрати справу по душі: аналіз спортивних змагань, садівництво або різьблення по дереву. Потім спробуйте на цьому заробити. Це дуже раціональний вибір, адже ви зможете присвячувати час своєму хобі і одночасно заробляти.
3. Спілкуйтеся в колі бізнесменів
Оточіть себе людьми, які служать для вас прикладом. Якщо ваші друзі – нудні офісні працівники, то поруч з ними ви ризикуєте стати таким же.
Такі люди не здатні підтримати ваші пориви і навіть можуть заздрити вам. Відшукайте людей, з якими у вас збігаються погляди, підтримуйте один одного і мотивуйте рухатися вперед.
4. Негайно йдіть з роботи, якщо у вас з'явився шанс на власну справу
Ідіть остаточно і безповоротно. Не шукайте можливостей, щоб повернутися в разі невдачі.
5. Не треба соромитися
Щоб створити унікальний проект, необхідно вірити в себе. Ви повинні приготуватися до того, що вам доведеться:
стати об'єктом глузувань;
телефонувати потенційним клієнтам і переконувати їх, що ніхто не впоратися з роботою краще за вас;
рекламувати свій продукт споживачам, які про нього не чули;
обіцяти, що надасте унікальний товар або послугу, навіть якщо ви поки не знаєте, як це зробити.
6. Забудьте про сенс своєї ідеї для бізнесу
Як-то Марк Кьюбан сказав, що у випадку з відмінною ідеєю для бізнесу потрібно уявити, що до вас її придумали 100 інших бізнесменів.
Ідеї в бізнесі не важливі. Важлива їх реалізація.
Наприклад, Генрі Форд не придумав автомобіль, але він навчився робити кращі машини, ніж конкуренти.
Часто люди пишаються тим, що придумали ідею. Але такі великі компанії, як Google, Facebook і Microsoft нічого не вигадували. Вони просто реалізували ідеї краще, ніж інші.
7. Замініть теорію практикою
Читання літератури може допомогти тільки тоді, коли вам потрібно знайти рішення для певної робочої проблеми. Не варто читати про маркетинг тому, що ви вважаєте, що повинні стати фахівцем в цьому напрямку. Вивчайте маркетинг, коли вашому бізнесу знадобиться маркетингова стратегія.
Багато людей тільки читають про те, що бажають зробити, але бояться приступити до конкретних дій. Без виконання читання не приносить користі.
8. Уважно перевіряйте всі
Марк Менсон завжди вірив, що для підвищення доходів необхідно піднімати ціни. Про це говорять всі книги по маркетингу. Але коли він почав продавати на своєму сайті книги з низькими цінами, то виявив, що це не веде до зниження доходів. Навпаки, низька вартість залучає нових клієнтів, сприяє генерації
позитивних відгуків
і збільшення трафіку.
9. Виявляйте ексцентричність
В бізнесі потрібно виділятися на фоні інших. Перетворіть свої дивацтва в перевагу.
10. Весь час піклуйтеся про бренд
У сучасній економіці всі продукти і послуги вже існують в десятках варіантів. Не можна розраховувати, що ви зможете вийти на новий ринок завдяки тому, що відрізняєтеся від конкурентів ціною або якістю.
Перемогти конкурентів може тільки сильний бренд. Тільки бренд визначає ваші відносини з споживачами. Саме він змушує клієнтів повернутися до вас, а не переходити до конкурентів, які пропонують аналогічний товар або послугу.
11. Запропонуйте відчуття, а не просто продукт
Стів Джобс завжди підкреслював, що продукція Apple повинна дарувати користувачам відчуття, а не просто набір функцій. Зараз Apple – найпопулярніший бренд у світі. Саме так виглядає одержимість брендом. Вона виникає, коли ви залучаєте споживачів відчуттями, а не тільки продуктом.
12. Вірте в свою справу
Інакше, навіть якщо ви станете успішним, ваша робота здасться вам нудним. При цьому ви самі будете своїм роботодавцем.
13. Дайте час для розвитку бізнесу
Ніхто не домагається успіху з першого разу. З другого разу успіх також приходить рідко. Згадайте, наприклад, Томаса Едісона або Майкла Джордана.
Ринок весь час змінюється, торішні стратегії можуть виявитися сьогодні марними. Вам не вдасться залишитися лідером ринку, якщо ви не будете рухатися вперед разом з ним. Не можна зациклюватися на початковому бізнес-плані і однієї ідеї.
Детальніше дивись за посиланням: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу