10 причин успіху азіатських компаній
20.04.2017 503 0 0
Професор KAIST Business School Сунь Джу Парк, колишній радник компанії Samsung Group і дослідник інноваційних стратегій, онлайн-культур і азіатського менеджменту, розповів на IDEA days 24 березня в Києво-Могилянській бізнес школі про те, що таке азіатський тип інновацій і чому у Samsung, Lenovo та інших азіатських компаній вийшло стати глобальними, а також поділився порадами, як впровадити інновації у власному бізнесі.
Впроваджуйте інновації у всіх сферах життя. 10 тисяч років вирощування рису також було інновацією, а 5 тисяч років тому людина тільки навчився робити дріжджовий хліб. Зараз із-за розвитку технологій це зробити, безумовно, складніше, але ж інновація неможлива без внутрішнього "еврика!"
Шукайте свою нішу. Samsung не міг конкурувати з Sony у виробництві аналогових телевізорів, тому їм нічого не залишалося, як розвивати цифрове напрямок, в якому вони і досягли успіху.
Інновація — це не тільки продукт. Це може бути послуга, бізнес-процес або бізнес-модель. Іншими словами, інновація — це не просто щось нове, і це нове-створює цінність.
На ринку завжди є піонер технологій і ринковий лідер. Так, пральну машинку розробила компанія Bendix, проте лідером є LG, VoIP був запущений Saerom, але все використовують Skype, автомобілі-гібриди першими запустили в Pieper, але найбільш відомі авто произвдства Toyota. Те ж стосується і корейської Saehan, яка першою випустила MP3-плеєр, але Apple змогла зробити це краще. І навряд чи хтось знає компанію Cyworld з Кореї. А адже вони спробували запустити предтечу дітища Марка Цукерберга. Навіть якщо ви не будете першими, ви можете стати кращими.
Як бути інноваційним? Потрібно мислити творчо і критично одночасно. Ідеальних ідей не буває, бувають гіпотези, які потрібно перевіряти на міцність. Деякі ідеї універсальні — на відміну від науки, в бізнесі може і не бути схожих рішень.
Копіювання — це не погано. Що роблять діти? Вони імітують, копіюють поведінку батьків. Вся людська історія — це історія наслідувань. Завдяки наслідуванню ідеї поширюються, будучи джерелом інновації і прогресу. Саме наслідування допомагає розібратися в структурі продукту. Так, сліпе копіювання — це погано і незаконно. Але якщо підійти з творчого боку — креативне наслідування це інновація, і це також важлива частина бізнесу.
Швидкому розвитку інновацій в Азії сприяє велика кількість населення, швидкий темп життя, а також розвиток економіки — ВВП на душу населення вище, ніж в інших регіонах. І одна третина глобальних компаній знаходиться саме в Азії — Тайвань, Японія, Китай і Корея.
Зверніть увагу на культурні витоки інновацій. Що первее — "я" або "ми"? Я — це індивідуалізм, колективізм. Для західної людини щастя у свободі, східного — в гармонії. Розвитку інновацій в азіатських країнах сприяє колективізм, орієнтація на відносини і цінність сім'ї, орієнтація на людей і тривалий горизонт планування. Спробуйте будувати свій бізнес, як сім'ю — можливо, тоді ви зможете змінити своє ставлення до нього і стати більш інноваційним.
Кожна глобальна компанія з Азії має свою особливість. Lenovo гнуття, мультикультурны і чудово проводять злиття, Samsung — швидкісні, Toyota — точні і спеціалізовані. Знайдіть свою зверхність, свою особливість і використовуйте їх на користь розвитку бізнесу.
Східні компанії використовують мах-менеджмент. Що це таке? Це менеджмент "швидкості звуку". Він важливий для інноваційних технологічних індустрій. Ви повинні першими випустити продукт і стати першою "газонокосаркою", яка "зріже" ціну. Ви повинні бути першими й самими швидкими. Покращуйте продукт в процесі, але випускайте його раніше за всіх. Робіть все швидко: якщо ви успішні, це чудово, якщо ви помилилися — швидко це виправити.
Джерело: https://delo.ua/
Коментарі до матеріалу